Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du varm- eller kaldblodig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Varmblodig eller ei?
Jeg fryser sjelden- men huden min er kald 19 15,45%
Jeg fryser sjelden og huden min er varm 33 26,83%
Jeg fryser ofte- men huden min er varm 11 8,94%
Jeg er en skikkelig frossenpinn - både inni og utenpå. 59 47,97%
Dustepoll 1 0,81%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-10, 10:50   #21
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du varm- eller kaldblodig?

Jeg fryser mye og er ofte kald. Huden er også kald, spesielt føtter og hender.

Jeg trives godt i 25-30 grader. Og har sjelden under 25 grader i stua.

Jeg svetter svært sjelden. Bare når jeg trener hardt.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 11:17   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er langt oftere varm enn kald og er ganske så varmblodig av meg, men når det er sagt så kan jeg tidvis være en skikkelig frossapinn også.

Gammel 08-05-10, 12:33   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Frossenpinn!

Gammel 08-05-10, 12:34   #24
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg er kaldblodig, har ikke høyere kroppetemp. enn 35 grader. Omgivelsene virker alltid varmere for meg enn andre. Tror jeg har frøset en gang i mitt liv.

Gammel 08-05-10, 12:35   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg koker døgnet rundt. Som gravid tar det helt av.

Gammel 08-05-10, 12:37   #26
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en skikkelig frossenpinn med kuldefølelse langt inn i sjelen. Svært ofte.

Gammel 08-05-10, 12:43   #27
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske varm. Så lenge jeg ikke fryser på ørene eller på føtterne så holder jeg godt på varmen.

Mannen har flere ganger lurt på hvordan man kan så varm på huden uten å svette. Jeg er liksom varm og helt tørr.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 12:44   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en skikkelig frossenpinn.
Fryser veldig ofte og er iskald på hender og føtter.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 13:24   #29
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ifølge mannen (jeg måtte spørre) er jeg varmblodig. Men jeg kler godt på meg utendørs for det, for jeg har frosset min andel i ufornuftige klær. Snuppa ser ut til å ha arvet meg, for hun er stort sett god og varm uansett, mens mannen er en frossenpinn, og helst vil ha over 20 grader i soveromstemperatur. Der har jeg lagt ned veto.

Gammel 08-05-10, 13:36   #30
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg er en skikkelig frossenpinn - både inni og utenpå.
Alltid!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 18:38   #31
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er varm i huden og fryser sjelden. Hendene mine er spesielt varme, sånn at varmen strømmer til hvis jeg legger hånden på noen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 18:39   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fryser sjelden og huden min er varm

Bortsett fra på tærne/føttene! Der fryser jeg ofte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 18:47   #33
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er en frossenpinn og fryser ofte - bor nok dessverre i feil land! Svetter også veldig lite i forhold til reten av familien, kan fint løpe en times tid uten å bli særlig svett tiltross for høy snittpuls underveis. Jeg antar at frossenheten til en viss grad er forårsaket av veldig lite kroppsfett, jeg var varmere før da jeg hadde noen kilo mer polstring.

Heldigvis er jeg godt gift - mannen min er rene kakkelovnen!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 20:06   #34
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fryser ofte på dagtid, på jobben. Da er hendene mine iskalde og pasientene skvetter mellom veggene når jeg tar på dem

Om kveldene er jeg fremdeles kald i huden, men fryser sjelden.

To sekunder etter at jeg er under dyna blir jeg supervarm i hele kroppen, og huden min også veldig varm.

Gammel 08-05-10, 20:09   #35
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater varme. Stilongsen kommer ikke på før det er kaldere enn 25 minus.
Så lenge jeg ikke er gravid i 1-2 trimester så fryser jeg så å si aldri!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:16   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er varm, både inni og utenpå.

Gammel 08-05-10, 22:17   #37
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Litt dumt at jeg stemte frossenpinn, selv om jeg faktisk er det, for er det veldig varmt så kveles jeg av varmen også. Jeg tror jeg muligens har feil på termostaten.

Eg har også termostatfeil. Stakkar oss.

Gammel 09-05-10, 14:57   #38
Left
Passiv

Standard

Tror jeg er nesten den eneste på jobb som ikke vasser rundt i pasientskjorte utenpå uniformen. Jeg fryser nesten aldri. Det har kanskje skjedd på en nattevakt en gang, men da er jeg ekstremt trøtt. Da kan jeg fryse litt.

Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 16:58   #39
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lavt stoffskifte, og i mange år hadde jeg veldig lav kroppstemperatur. Nå er jeg mye bedre og føler meg bedre, så problemet er heller at jeg får plutselige hetetokter, så blir jeg litt småfrøsen etterpå.

Gammel 09-05-10, 17:33   #40
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Frossenpinn her ja, sitter gjerne med dobbelt opp med ullsokker og ullgenser for å holde varmen mens andre syns varmen er helt grei

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.