Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du/dere vinduet oppe om natten?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor stor del av året har dere vinduet åpent om natta?
Året rundt, uansett 26 16,67%
Året rundt, bortsett fra i de mest ekstreme kuldeperiodene 66 42,31%
Det meste av året, men ikke på vinteren 22 14,10%
Ca halve året 13 8,33%
Bare ca 3 måneder om sommeren 7 4,49%
Bare når det er på det varmeste 15 9,62%
Det er alltid lukket 4 2,56%
Dustepoll / alternativ MinaX ikke har tenkt på 3 1,92%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 10:48   #21
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du/dere vinduet oppe om natten?

Året rundt untatt når det er ekstremkulde eller storm.

Gammel 09-05-10, 10:51   #22
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Alltid!

Gammel 09-05-10, 10:51   #23
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vinduet opp hver natt. Uansett hvor kaldt det er. Da det var over 20 minus i vinter, så lukket jeg det et par netter. Men ellers står det alltid oppe. Jeg sover best når det er kaldt i rommet, men ellers må jeg har det varmt og godt.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 10:54   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Alltid åpent. Eg trekker det litt inntil når det blåser storm ute og den treffer denne sida av huset. Ikkje gøy å våkne opp med klissvåte skulebøker på benken.

Gammel 09-05-10, 10:55   #25
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vinduet oppe, uansett, med mindre det er veldig kaldt eller så mye vind at snøen blåser inn

Gammel 09-05-10, 11:04   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Året rundt, bortsett fra i de mest ekstreme kuldeperiodene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:05   #27
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Alltid lukket, pga ventilasjonsanlegg.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:17   #28
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Året rundt, bortsett fra i de mest ekstreme kuldeperiodene eller hvis det blåser helt ekstremt så det kommer snø inn.

I vinter trooor jeg ikke at jeg har måttet lukke det. :dårlig hukommelse:

Gammel 09-05-10, 11:21   #29
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Året rundt, untatt i ekstreme kuldeperioder.

Gammel 09-05-10, 11:22   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare når det er veldig varmt. Vi har det åpent hele dagen, men lukker det når vi legger oss. Mannen vil gjerne ha åpent da også, men jeg nekter. :frossen:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:24   #31
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alltid lukket, pga ventilasjonsanlegg.

Gammel 09-05-10, 11:27   #32
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett alltid åpent, borsett fra de aller kaldeste nettene. Gubben vil gjerne ha det åpent uansett, jeg er mer frossen av meg og kunne ha lukket det ved flere anledninger. Når gubben er bortreist hender det at jeg ikke lukker det opp når jeg går å legger meg, men jeg våkner nesten alltid av at jeg synes luften blir for tett. Dermed står jeg opp og lukker opp vindet ... og hver gang tenker jeg at jeg burde ha lært nå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:28   #33
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle gjerne hatt det åpent, men jeg bor sammen med en pyse som sikkert hadde slått på ovnen om jeg ikke hadde passet på.

Gammel 09-05-10, 11:45   #34
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg skulle gjerne hatt det åpent, men jeg bor sammen med en pyse som sikkert hadde slått på ovnen om jeg ikke hadde passet på.

Gleder meg til å vise mannen denne pollen. Han vil alltid ha vinduet igjen og jeg kreperer nesten. Eller, jeg har jo forsåvidt vendt meg til det, etter å ha bodd med han i 15 år. Nå, med relativt varme maidager, bør det da være en selvfølge at vinduet er åpent?!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:49   #35
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikkje på vinteren. Huset er gammalt og kaldt, så då fristar da ikkje med endå kaldare soverom. Men no står da åpent heila døgnet.

Gammel 09-05-10, 11:49   #36
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er alltid åpent i sommerhalvåret, og det er jeg som definerer når det er.

Gammel 09-05-10, 12:20   #37
Left
Passiv

Standard

Jeg får helt klaus av å ikke ha vinduet åpent. Sambo kan nok fint "glemme" å lukke det opp hvis han legger seg først, men den dårlige lufta på soverommet da? :blæh:

Vinduet står oppe, med mindre det er sprengkulde. Da luftes det heftig før vi legger oss, og så lukkes det ved sengetid.

Hos ungene også - heftig lufting hvis det er skikkelig kaldt, ellers står det på gløtt.

De som fryser med vinduet åpent har for dårlig dyne.

Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 12:41   #38
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Alltid åpent, med unntak av de ekstreme kuldeperiodene. Dvs. i vinter hadde vi vinduet lukket en 2-3 netter bare, trass i ekstrem kulde ift normalen.

Gammel 09-05-10, 12:44   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har åpent vindu bortsett fra når det er veldig kaldt, og nå i mai med den po/&&%%%%&&&s russen gaulende på utsiden.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 12:47   #40
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Det meste avåret, men midtvinters foretrekker jeg og ha det lukket!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.