Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken farge ville du malt dette huset i?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 20:56   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg liker hvite hus. Dette er et hvitt hus.

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg liker hvitt hus og hvite karmer.

LIker også hvite hus med hvite karmer.
Gjerne sort utgangsdør.

Gammel 09-05-10, 20:57   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Hvitt hus, mørkegrått rundt vinduene.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:16   #23
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

I huset der eg bodde før vi vart skilt hadde vi denne kombinasjonen og det er så fint! Nesten grunn nok til å kunne forbli gift.

Huff da

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vi har grå skifer på vårt hus med hvitt rundt vinduene, men vi skal male grå skifer rundt vinduene også nå. Jeg synes aldri vi får det pent rundt vinduene (med hvitt), og for å gjøre det enkelt så maler vi alt i samme farge. :det enkle er ofte det beste:

Så du er fornøyd med fargen?

Her gjøres jobben av to-tre malermestre, jeg får ikke lov til å røre en pensel, tydeligvis Men regner med resultatet blir bra da

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:11   #24
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde malt det mørkebrunt med hvite karmer. Brun beis ja.

Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:13   #25
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil si hvitt/hvitt for de fleste hus, men akkurat ditt tror jeg vil bli veldig fint i grått og hvitt

Gammel 09-05-10, 22:16   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvitt med lys grå karmer tror jeg ville gjort seg på huset!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:18   #27
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde malt det mørkebrunt med hvite karmer. Brun beis ja.

Det hadde jeg også gjort. Ganske mørk brun beis og antikkhvite lister.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:18   #28
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Mørkebrun beis.

Gammel 09-05-10, 22:18   #29
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Så du er fornøyd med fargen?

Her gjøres jobben av to-tre malermestre, jeg får ikke lov til å røre en pensel, tydeligvis Men regner med resultatet blir bra da

Veldig fornøyd!
Stort sett alle husene i gata har blitt malt hvite de siste årene (fra 90-tallets populære farger som grønt, rødt og gult), så det er lett å finne fram til oss i det grå huset.

Gammel 09-05-10, 22:30   #30
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde egentlig planer om å beise, men etter vask er det rett og slett for skjoldete til å få det pent, det har stått ubeiset i for mange år. Påstår malerpappaen min..

Gammel 09-05-10, 22:39   #31
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Mørkebrunt med mørkeblått.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:43   #32
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Aske valgte vi. Granitt ble for blå. Jeg kunne nok tenkt meg en ennå varmere grå (mot brunt).

Gammel 09-05-10, 22:44   #33
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Liggende panel og høyt hus = mørk grå med hvite karmer

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:45   #34
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette så ut som et hus malt i en mørkere farge synes jeg. Ettersom du ikke har lyst på rødt vil jeg nesten si meg enig med sjuggerpløm

Gammel 09-05-10, 22:48   #35
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Grå med hvite karmer.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:50   #36
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns dette er et brunt hus. Type tjærebrunt.
Evt hvitt...

Gammel 09-05-10, 22:54   #37
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hadde egentlig planer om å beise, men etter vask er det rett og slett for skjoldete til å få det pent, det har stått ubeiset i for mange år. Påstår malerpappaen min..

Men ikke sikkert det samme gjelder om det er en mørkebrun farge kanskje? Tenker at underlaget ikke er like synlig under en mørk farge.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:55   #38
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Male. 12-årsmaling.

Gammel 09-05-10, 22:58   #39
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Men ikke sikkert det samme gjelder om det er en mørkebrun farge kanskje? Tenker at underlaget ikke er like synlig under en mørk farge.

Vel, da må det bli veldig, veldig mørkt, og jeg vil helst ha litt kontrast fra det svarte taket også.

Så på fargen Labrador fra Jotun, den er veldig fint, men er redd huset virker mindre enn det er med så mørke vegger.

Gammel 09-05-10, 23:35   #40
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Grått er fint .
Vi har en varmgrå farge, men husker ikke fargekoden akkurat nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.