|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du akvarium?
Vårt på 520 l er tomt. Vi fikk brunt slim i det hele tiden. Jeg tror det var pumpa som var problemet. Ei ny pumpe koster flesk.
![]() |
#22 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
Ei skikkelig pumpe er viktig. Jeg begynte med slike som fulgte med tankene men de ble fort byttet ut da jeg måtte rengjøre de både en og to ganger i uke...Nå har jeg ei svær pumpe som jeg har oppe en gang annehver mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
♡
|
![]() Sv: Har du akvarium?Vi har et 56 l akvarium med tre røde platy, to sverddrager, ti neontetra, to haifinne ballong mollyer (mangler en hunn da den døde rett etter at den kom i hus. Dyrebutikken vår hadde ikke flere når jeg var innom i dag), tre guppy, to pansermaller og tre andre maller som jeg ikke husker hva heter.
![]() |
#25 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har du akvarium?Hønni: Hvor kjøper du fisker hen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gal kattedame
|
Her er også en mann som ikke er hekta |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
superbruker
|
![]() Sv: Har du akvarium?Vi har et akvarium på 300 liter og der bor Bob, Wenche og et varierende antall fisker. Bob og Wenche er skildpaddene våre. De bader i akvariet, jakter litt på fisk og så går de opp på stranden sin og legger seg til å sole litt. Hele f.... tar en hel vegg i stua. En smule lei det. Når det er skildpadder nytter det ikke med planter og pynt i akvariet, det ødelegges bare da.
![]() |
#29 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du akvarium?Vi hadde også skillpadder i det største, men etter at jeg ble bitt fikk jeg nok. Det var ikke våre dyr, noen kom med dem fordi de visste at storakvariet står tomt. Det var snakk om at skillpadder kunne ha salmonella. Derfor var jeg ikke så begeistrert for dem. Jeg har lyst til å få nye fiske, men så er det store spørsmålet. Må all sanden kokes etter at skillpaddene var der? Det blir for mye arbeid i så fall. Det er masse sand.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Har du akvarium?Jeg har et 75 l akvarie, men bare 4 fisk oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du akvarium?Vel - om jeg kan kalle den lille plaskepytten min på 10l for akvarium er nok å ta i litt altså. Men det er vann, og pr dato 2 fisker (opprinnelig 3 - Tittitt (sort slørhale)Petter (oransje slørhale som avgikk med døden etter 2 døgn) og en algespiser som jeg ikke vet navnet på, men som er døpt Birger), litt planter og ei bittelita pumpe |
![]() |
![]() |
#34 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har du akvarium?Har jo glemt å nevne i tråden at vi skaffet oss akvarie i mars. I den har vi en råsa snegle, en kampfisk, 6 neontetra og en sånn gjennomsiktig fisk.
Estrella ![]() ![]() Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004 Sist redigert av Estrella : 09-10-07 kl 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du akvarium?Jupp, jeg har tre akvarier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gal kattedame
|
Gullfiskboller er dessverre fint lite egnet for fisk.
![]() |
#39 |
er her
|
![]() Sv: Har du akvarium?Ja jeg har et akvarium, det står på loftet.
![]() |
#40 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har du akvarium?Jeg har et "akvarium" et kjempestort et, som jeg disponerer på universitetet, det er prober og stæsj oppi. Ingen fisker. Vi funderer på å ha en fisk oppi den enda større tanken, da vedkommende som jobber med den skal studere fisker, men det blir nok bare med tanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|