|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Jeg leste et eller annet sted en gang at vi ikke har et sånt underforum på FP fordi vi... wait for it.... vil unngå trolling!!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?
Jammen, jammen, jammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Vi snakket litt om det i starten. Men det skulle hett pinlige følelser og vanskelige spørsmål. Men vi slo det fra oss.
![]() |
#6 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mimma Dam, mener du vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
Har ikke din venninne navn omtrent som en vulkan eller noe sånt da? EilrahCalfa?
Hva? Også har hun fortalt det her på forum uten å si noe til meg? :skingrestemme: Nå skal jeg jammen oute alt jeg vet om henne til SE og RØR altså!
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Betyr det at jeg burde la min venninne Dirflim stå fram med sine pinlige betroleser? Jeg har på en måte pleid å spenne henne fryktelig hardt i foten når hun begynner å røre på seg. Slutte med det, kanskje?
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Min bestevenninne, 700, er en gal, gal dame. Hun spiser bare 700 kcal for dagen, har hatt sex med 700 menn, tjener 700 kr i timen, betaler bare 700 kr i skatt pr. år og kan 700 vulgære banneord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Haha, det var akkurat det jeg også tenkte. Den er fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
Ja, det begynte å ringe noen bjeller for min del når du sa hun tjente 700 kr i timen, og hadde hatt sex med 700 menn. Jeg har hørt at timeraten for prostituerte er vesentlig høyere enn det. Pluss at de betaler ikke skatt.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Min venninne olon, pleier å spoilertagge pinlige spørsmål, det er skikkelig smart.
![]() |
![]() |
|
|