Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Familien Sommel og Rot

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-10, 08:02   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familien Sommel og Rot

Jeg trodde det var vi som var familien Sommel og Rot.

Gammel 13-05-10, 15:18   #22
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så koselig å høre at vi har så mange slektninger her inne!
Vi somler og roter noe skrekkelig alle sammen. Verst er vi til å legge mobiltelefoner og lommebøker på f.eks biltak....Og nøkler og jakker mangler vi stadig vekk...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 16:52   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Storfamilie, dette. Jeg påpekte i dag at hvis jeg blir hakket mer distré nå, bør hjelpemiddelsentralen sponse meg med induksjonsovn for å slippe nedbrente leiligheter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 17:04   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig kjent. Jeg har en mann som hver dag starter dagen med "har du sett lommeboken/bilnøklene/kortet mitt?"

Jeg finner stort sett de tingene, men bidrar med å være distre på andre områder. Det er feks helt greit at kriminaliteten ikke er så stor her vi bor i forhold til diverse andre steder i USA. Siden vi fint kan finne på å dra på helgetur med ulåst dør og alarmen av. Eller gå fra bilen med døren eller baggasjeluken åpen (sistnevnte senest i natt). Jadda.

Gammel 13-05-10, 17:27   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Fortalte jeg forresten at jeg prøvde å komme meg inn på jobben med bibliotekkortet i dag? Og her om dagen prøvde jeg å dra kortet i heisen.

Og jeg ble dritsur da minibanken ikke ville ta trumfkortet mitt, trampet inn i banken, slengte det på disken, og sa "Dette funker ikke". "Nei, det er jo et trumfkort", sa dama og begynte å le.

Seriøst, hvis jeg er stresset, pleier jeg tenke Bevisste Tanker: Nå gjør jeg det, den legger jeg her, nøklene mine er her... Det hjelper. Av og til.

Gammel 13-05-10, 19:19   #26
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Så koselig å høre at vi har så mange slektninger her inne!
Vi somler og roter noe skrekkelig alle sammen. Verst er vi til å legge mobiltelefoner og lommebøker på f.eks biltak....Og nøkler og jakker mangler vi stadig vekk...

Det var ikke dere da, som fikk en "hilsen" fra trafikkmeldingene på P4 for et par år siden da? Noe a'la: "Du som kjørte en blå Toyota ut fra bensinstasjon sånn og sånn, ved sånn og sånn veikryss....Du har kaffe på taket..."

Lo HØYT og lenge av den meldinga...

Har forresten fått mobilen min tilbake fra naboen en gang, etter at den ikke ville ligge på biltaket så veldig lenge... Etter det har jeg skjerpa meg veldig med hva jeg legger på taket altså... (har utrolig nok lært... )

Gammel 13-05-10, 19:56   #27
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes jeg leter etter noe hele tiden jeg. Alltid noe som er borte.

Gammel 13-05-10, 20:09   #28
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Familien SøtAllikevel

Jeg er egentlig litt misunnelig på dere som virker noe mer "balansert" - her i huset er mannen et sommel og rot uten like,
mens jeg stadig vekk blir beskyldt for å være "perfekt". Mine eneste "feil" (det være seg av den typen feil vi nå snakker om) de siste 10 årene har vært å glemme oldefars selbuvotter ved siden av eplene på Rema (det gjorde jeg til gjengjeld flere ganger),
og å sette dørslaget på hodet for å underholde min 4 måneder gamle Brun,
for deretter ikke å finne det når jeg trengte det. Heldigvis var det vinter, så jeg fant det da jeg så meg selv i vinduet

Gammel 14-05-10, 21:25   #29
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er av den typen som innimellom bruker kulepenner og heklekroker til å få håret litt unna.
For ikke lenge siden var det heklekroken som ble brukt.
5 minuetter etterpå skulle jeg legge vekk heklinga mi og fant søren meg ikke heklekroken. Endevente stua omtrent og måtte bare gi opp.
Når jeg skulle legge meg så jeg med et hvor hklekroken var blitt av.

Har noen runder på jobben også, når jeg har tatt kulepennen i håret.

Gammel 14-05-10, 23:24   #30
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er av den typen som innimellom bruker kulepenner og heklekroker til å få håret litt unna.
For ikke lenge siden var det heklekroken som ble brukt.
5 minuetter etterpå skulle jeg legge vekk heklinga mi og fant søren meg ikke heklekroken. Endevente stua omtrent og måtte bare gi opp.
Når jeg skulle legge meg så jeg med et hvor hklekroken var blitt av.

Har noen runder på jobben også, når jeg har tatt kulepennen i håret.

Akkurat nå er jeg fryktelig takknemlig for at jeg har kortkort hår...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.