Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nav ♥

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 20:37   #1
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Nav ♥

Rigga meg til med lunsj og en god kopp kaffe her om dagen da jeg skulle ringe Nav... regna med det tok si tid.. Men de svarte etter 3 ring!! Satte kaffen i vranga, og hosta og harka lenge før jeg fikk fram mitt ærend...

Gammel 17-05-10, 17:04   #2
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har god erfaring med det lokale nav-kontoret her i byen.. det er derimot mye værre med helfo - kjørekontoret.. der tar det kun 2-3 mnd før man får kjørepengene sine

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 20:36   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-05-10, 21:59   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tydeligvis vært heldig, for de gangene jeg har vært i kontakt med NAV så har jeg fått god hjelp!!

Gammel 12-05-10, 22:34   #5
Honey
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter først å ha ventet i 26 min før noen tok tlf, ble jeg satt over igjen og igjen, fikk 4 forskjellige svar, og ga opp. Jeg ba dem finne ut hvem som kunne svare meg, med dokumentasjon i form av paragrafer, og be vedkommende ringe meg.
Dette var i begynnelsen av oktober, og vedkommende ringte meg i desember. Med svar om at hun ikke visste.

Heldigvis hadde jeg vært på EtAnnetForum og funnet svaret, og snakket med forvaltningen selv.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 22:41   #6
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Etter først å ha ventet i 26 min før noen tok tlf, ble jeg satt over igjen og igjen, fikk 4 forskjellige svar, og ga opp. Jeg ba dem finne ut hvem som kunne svare meg, med dokumentasjon i form av paragrafer, og be vedkommende ringe meg.
Dette var i begynnelsen av oktober, og vedkommende ringte meg i desember. Med svar om at hun ikke visste.

Heldigvis hadde jeg vært på EtAnnetForum og funnet svaret, og snakket med forvaltningen selv.

Nav i et nøtteskall

Gammel 18-05-10, 22:05   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt grei skuring når jeg ringer for å høre om ting, men å levere ett papir som skal inn i en sak for å få utbetalt penger, da er det likesågreit å ha en god kopieringsmaskin for hånd. Sånne papirer må leveres igjen og igjen og igjen og igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.