|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Jeg har vært korpsmamma en liten periode og jeg synes det er mer oppfølging og jobb med håndballen enn det var med korpset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Jenta mi var på korpset. Vi pratet sammen og ble enig at hun kuttet det ut. Var drittlei å være med på ett eller annet hver for***** uke. Vi har trossalt 2 andre barn også. Vi kan da ikke drive å gjøre noe hele tiden for korpset. Også fikk hun nesten ikke spille heller. For hun var eneste som spilte fløyte og da fikk hun ikke noe hjelp til å spille. Så hun måtte sitte pent og se på eller øve for seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?I løpet av årets første fire måneder har mitt korpsbarn vært på fem helgesamlinger (inkl. to konkurranser), solgt 500 lodd, solgt toalettpapir (til 400 kr sekken...), solgt tulipaner for Lions og hatt basar (der hver musikant må stille med 3 gevinster). Jeg synes det er mye! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?
Jepp slik her også i tillegg til vi foreldre måtte gå og pakke ting i sekker for en firma 10 km unna. Eller fikk andre små oppdrag rundt om kring for å få inn penger til korpset. Skjønner jo at dem må ha inn penger. Men det må da være måte på. Men når ukedagene og helgene dreide seg om jobbing for korpset så blir det bare mas til slutt. Men ja så klart er det ikke slik overalt. Men så uttalte jeg meg kun om der vi bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?I korpset tvillingene spiller er det to hele helger med loppemarked pr. år (høst og vår), Salg av mairoser, salg av kakebokser og loddsalg en gang i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Det er slik i korpset til tvillingene også, Hattifnatten |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Jeg sitter her med en invitasjon til aspirantkoret til guttekoret og lurer.... hvor foreldretungt blir det mon tro? Har man mange unger, betyr det litt hvor mye det er forventet at man skal stille opp i tide og utide. Jeg har alltid sagt aldri korps, men korpset her er faktisk helt greit. Ei bra foreldregruppe og loppemarked en gang i året. Ikke loddsalg og kakelotteri.
![]() |
#10 |
i tåkeheimen
|
I følge nabo'n ville hun definitivt heller hatt guttungen i korpset. Satt ute her og snakket om det nyss.
![]() |
#11 |
maler
|
Fordi? Jobb for de voksne eller utbytte for ungen?
![]() |
#14 |
maler
|
Jupp det guttekoret
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Jeg har ingen korps barn, men ser flere nevner mer jobb med fotball og håndball.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() |
#17 |
maler
|
MÅ alle foreldrene stå der på kampene?
![]() |
#18 |
frakoblet
|
Sånn er det her også. Og da blir det gjerne sånn at man ikke reiser hjem mens barna spiller, for det er så langt å kjøre. Og så går hele dagen.
![]() |
#19 |
maler
|
Nåh. Var ignorant bymenneske et øyeblikk her. *alle kamper innenfor 10 minutters radius*
![]() |
#20 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?Her er det samkjøring som blir praktisert, men i større grad når de blir større.
![]() |
|
|