Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker dere å nyse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 08:56   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker dere å nyse?

Liker og liker. Det er jo ikke sånn at jeg går rundt og gleder meg til neste nys, liksom

Men når jeg kjenner at jeg må nyse så er det veldig deilig å få det overstått.

Gammel 20-05-10, 08:57   #22
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, nysing er veldig befriende. Desto mer frustrerende de gangene nyset ikke kommer ut.

Ja, en uforløst nys er utrolig kjipt! En som ligger og lurer og ikke vil ut.

Gammel 20-05-10, 09:19   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg elsker å nyse.. men så nyser jeg bare 1-2 ganger om gangen da.. min mor er en sånn serienyser som deg.. vittig..

Det er grusomt med de nysene som ikke vil ut..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 09:25   #24
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg nyser alltid når jeg napper øyenbryn, og det er pokkers så irriterende. Når ble det befriende med snørr og tårer som skvetter ut av diverse kroppsåpninger?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 09:38   #25
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lærte på tv engang at hjertet stopper hver gang man nyser.. Stemmer det altså? Man skulle ihvertfall ikke holde igjen en nys, det var visst ikke helt bra.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 09:58   #26
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Så lenge jeg ikke kjører bil når nyset kommer, er det litt "lettende" å nyse.
Når jeg kjører bil er det farlig, for jeg lukker alltid øynene i prosessen.

Gammel 20-05-10, 09:59   #27
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Eh, liker? Dog en nødvendighet av og til . Jeg har skikkelige "brøle-nys" som kommer så fort at jeg ikke får gjort annet enn et advarende og panisk vift med hånda (for å forberede de i nærheten), før jeg krysser bena i et nanosekund og brøler ut. Jeg har skremt vettet av gubben noen ganger, hehe.

Jeg nyser for øvrig gjennom munnen, mens mannen min nyser gjennom nesa. Det har gitt ham et par pinlige episoder når han ikke har rukket å holde hånda foran nesa .

Ei venninne porsjonerer sine nys i serie av 5-6 nusselige "tsji-tsji-tsji-tsji-tsji-tsji". Ganske så søtt, egentlig.

Gammel 20-05-10, 10:02   #28
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jaaa Det er digg! :solbrillesmileyen:

Gammel 20-05-10, 10:02   #29
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 20-05-10, 10:10   #30
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det teknisk mulig å nyse med åpne øyne?

Gammel 20-05-10, 10:12   #31
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også det er befriende å nyse. Men det kan være litt ubehagelige også. Om det kommer mange nys etterhverandre. Heldigvis skjer det sjelden hos meg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:14   #32
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Føler jeg letter etter en nys, en ny start

Gammel 20-05-10, 10:14   #33
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Tror ikke det, nei...

Gammel 20-05-10, 10:15   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Visstnok ikke.
Uten at jeg har noe solid forskningsmateriale å vise til.
Jeg har lest flere steder at pga. nysets hastighet (nei, ikke lysets hastighet, men nysets) og trykk, så er det ikke mulig å holde øynene åpne.

Jeg hater å nyse. Jeg er pollenallergiker og har fått et intenst hatforhold til hele nysingen. Spesielt nå som jeg er gravid, for å si det pent.

Gammel 20-05-10, 10:35   #35
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Liker, nei ikke akkurat, men det kan til tider være befriende. Nys som ikke kommer ut er direkte plagsomt. Men jeg nyser bare 1-2 ganger når jeg gjør det, serienys har jeg ikke (da er det i tilfelle hoste og de er jo bare vonde).

Gammel 20-05-10, 10:38   #36
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke kom med denne teite "det er jo 1/8-dels orgasme". For noe tøys!

Tøys? Jeg liker å nyse.

Gammel 20-05-10, 10:56   #37
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

De har sikkert småe orgasmer også uten lyd.

Vi får sattse på det

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:58   #38
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Ei venninne porsjonerer sine nys i serie av 5-6 nusselige "tsji-tsji-tsji-tsji-tsji-tsji". Ganske så søtt, egentlig.

Mhmm, min venninne også.. jeg fatter det ikke. Jeg hører ut som en eksplosjon i forhold til henne.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:28   #39
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg nyser stort sett 1 gang, men då rister grunnvollene og. Forfriskande i grunn. Men eg kan gå i fleire timer med irritasjon og kløe, så når nysen endelige kommer er da bare godt. Er eg skikkelig forkjølt, veit eg at nysinga betyr at da er på vei over.
Men allerginys er noko skit, da hjelper ikkje ein plass. Du klør nett lika mykje etter ein nys, som du gjorde før.

Gammel 20-05-10, 12:01   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er godt å nyse,- nesten som en liten orgasme i nesen

Når det gjelder å nyse når man kommer ut i skarpt lys, så er det noen mennesker som gjør det. Det skal egentlig ikke være sånn. Grunnen til at man nyser da, er at pupillene trekker seg hurtig sammen i det sterke lyset. Dette pupillesammentrekningsignalet krysser nyse"området" og utløser en nys på sin vei til/fra hjernen Egentlig skal ikke disse områdene være borti hverandre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.