Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lærer du noe her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Lærer du noe her på FP?
Ja, jeg lærer noe hele tiden 53 40,77%
Ja, innimellom så 69 53,08%
Nja, lærer og lærer, Fru Blom 4 3,08%
Nei, jeg er ganske så utlært 1 0,77%
Nei, jeg lærer mest bort i grunnen 0 0%
Jeg er mest på markedsplassen 0 0%
Jeg fjaser mest på FP 1 0,77%
Annet 1 0,77%
Dustepoll 1 0,77%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-10, 12:52   #21
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærer du noe her på FP?

Jeg fjaser, lærer en del sjøl og deler villig av min nærmest uttømmelige kilde til livsvisdom.

Det er en fint sted å være.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 12:53   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg lærer en del, men ser det nok mest som en sosial arena.

Og shoppingtips i Hamburg ville dere ikke gi meg! :tomhendt:

Gammel 21-05-10, 12:54   #23
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, FP er et lærerikt forum.

Gammel 21-05-10, 13:03   #24
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg har lært en del gjennom FP. Det både faktakunnskaper og nye måter å håndtere ting på. Ikke minst har jeg lært noe om hvor forskjellig mennesker faktisk kan være i sin tilnærming til problemer og ny informasjon. Det slutter jeg (heldigvis) aldri å forundre meg over.
Jeg er skriver ikke veldig aktiv ute på forumet, noe innleggstallet mitt indikerer, men jeg trår til innimellom og bidrar med min kunnskap.
Jeg er også en fjaser, når det er på sin plass.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:06   #25
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske så utlært i grunnen.

KØDDA!!!

Lærer noe støtt og stadig. Både praktiske ting, men også mye om hvor forskjellige vi mennesker er.

I det siste har jeg vel også lært å være mer skeptisk til det jeg leser.

Gammel 21-05-10, 13:08   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærer noe hele tiden. Kanskje aller mest å se andres side av saker jeg ser på som opplagte. Dessuten er det et ypperlig sted å øve argumentasjonsteknikk og formuleringsevne.

Fjase, nei, det gjør jeg ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:16   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjaser uhemmet, lærer litt her og der, lar meg til tider underholde, og lar meg av og til kjede av ymse tråder. Men FP er et interessant sted. Kloke og vakre mennesker - hva mer kan man ønske seg?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:27   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger lærer jeg noe jeg ikke visste fra før, ja. Kunne sikkert lært mer, men jeg oppsøker sjelden tråder som handler om noe jeg ikke er interessert i. Elektronikk og strikking f.eks. Er her mest for underholdningens skyld, men det skal mye til for at alle visdomsord preller av meg. Får veldig mange gode tips i pedagogforumet f.eks, men er kanskje ikke så flink til å dele selv der inne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:34   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg både lærer selv, lærer bort og fjaser.
Fjaser nok en god del, innleggstallet mitt er et godt tegn på at det kvantitet fremfor kvalitet over innlegggene mine.

Gammel 21-05-10, 13:35   #30
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har nettopp lært noe om nekrofile, homofile, stokkender. Det gjorde inntrykk.

Jøss, hvor da? Ikke i Carl I. Hagen-tråden, vel?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:39   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærer masse, og får utfordret meg selv. Endel har jeg endret mening på oppgjennom, andre ting har ført til at jeg har blitt mer bevisst på egne holdninger. Jeg liker veldig godt kravet til å forklare seg skikkelig, det gjør at jeg lærer mer av andre, og om meg selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 13:52   #32
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at jeg lærer masse. En del konkrete ting, men mest av alt synes jeg at det er spennende å lære så mye om hvordan andre tenker og reagerer så annerledes enn meg.

Og så fjaser jeg en del.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:03   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg synes at jeg lærer masse. En del konkrete ting, men mest av alt synes jeg at det er spennende å lære så mye om hvordan andre tenker og reagerer så annerledes enn meg.

Jeg har også lært mye på akkurat det føler jeg. Det å se hvordan andre tenker om samme sak er utrolig spennende. Det har hjulpet meg i å gi litt f i hva andre tenker om "mine" ting.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:07   #34
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lærer noe av og til ja.

Jeg hadde heller ikke brukt forumet om jeg kun skulle brukt det som tidsfordriv eller kun fjas. Da hadde jeg funnet på andre ting. Jeg ikke problemer med å få dagene til å gå akkurat.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:07   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg lærer mye, både sosialt og rene fakta. Fjas må ikke undervurderes, det er en glitrende måte å lyse opp hverdagen på.

Gammel 21-05-10, 14:09   #36
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fjaser mens jeg lærer.

Gammel 21-05-10, 14:28   #37
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er temmelig fersk her, og lærer stadig. Den viktigste lærdommen jeg har fått er hvordan prikkesystemet virker

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:35   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg lærer masse, og får utfordret meg selv. Endel har jeg endret mening på oppgjennom, andre ting har ført til at jeg har blitt mer bevisst på egne holdninger. Jeg liker veldig godt kravet til å forklare seg skikkelig, det gjør at jeg lærer mer av andre, og om meg selv.

Jepp, sånn tenker jeg også.

Jeg liker å få vite hva andre tenker om saker og ting, jeg liker å se hvor kompliserte og rare folk er, jeg har lært masse om hva som kan ligge bak ulik adferd og ulike meninger, jeg er blitt både litt snillere og mer tolerant.

Jeg rir en og annen kjepphest også. Det er min gave til menneskeheten.

Gammel 21-05-10, 14:46   #39
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lært masse og kommer nok til å fortsette med det. F.eks nå så gikk jeg tilbake og slettet ett , mellom masse og og, fordi jeg minnes her at det skal en ikke ha.

Noe av det jeg liker mest med FP er trådene som utarter seg, at det er lov å fjase og at jeg ofte må tenke over problemstillinger jeg aldri har tenkt over/vært borti før.

Også liker jeg stemningen, at det er mye hyggelige folk og at det virker som om at det er alle typer folk.

Gammel 21-05-10, 17:07   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hekkans iPhone. Skulle være at jeg lærer noe støtt og stadig, men endte opp som dustepoll. Som jeg ikke syntes dette er. Jadda.

Ellers kan jeg jo dele disse visdomsordene, fra en tidligere lærer:

Den som mener han er ferdig utlærd er ikke utlærd, men ferdig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.