Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini-tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 12:52   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bikini-tips!

Nope.

Jeg er Økonomiske SF i dag. Jeg kjøpte den med den røde (rosa?) kanten og en truse med mønster på og en som hørte til. Hvis den med mønster ikke passer helt så passer den uansett til den andre toppen jeg allerede har.

Svosj-svisj - da er jeg ferdig med sommerens investeringer i bikini også. Under femhundre bols for bikini og to truser. Det er pent. Sendt i tre deler - ingen toll.

Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 12:53   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er imponert.

Jeg tror jeg skal nøye meg med fjorårets bikini. Den er tross alt så godt som ubrukt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 12:54   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er imponert.

Jeg tror jeg skal nøye meg med fjorårets bikini. Den er tross alt så godt som ubrukt.

Jeg skal bruke den også ja. Men noen har blitt litt tykkere i vinter, så toppen er litt i overkant dristig. Dessuten skal jeg tre uker på ferie - jeg trenger en ekstra når den jeg har er på vask. Men to holder.

Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:09   #24
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.timarco.no har mye badetøy, og ingen toll.

Gammel 22-05-10, 14:31   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, den gjør det.
Jeg bruker 70 F i bh, men tok 75 F i bikini, er ikke noe fint om det strammer når man ikke har noe utapå. Håper teorien funker.

Ja, lurt med en anelse større i omkrets på bikini, men om du tar samme cup så blir jo cupen større.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:47   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips, men mener dere altså at dere bestiller bikini uten å prøve? Jeg er fullstendig avhengig av å se hvordan den ser ut på, altså. Kan man sende tilbake badetøy hvis det ikke passer?
Og så lurer jeg på om noen av merkene finnes i butikk, fortrinnsvis i Bergen?
Ja, og så trenger jeg definitivt en størrelseforklaring? 36E, sier meg ingenting. (Bruker 80 C/B til vanlig. 40 i truse.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:48   #27
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Rine - da kan du bare glemme Bravissimo.

80C tilsvarer 36C.

Gammel 22-05-10, 14:50   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rine - da kan du bare glemme Bravissimo.

80C tilsvarer 36C.

Selges de bare på nett, altså?

Gammel 22-05-10, 14:51   #29
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

De starter på D-cup.

Gammel 22-05-10, 14:54   #30
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte Kari Trå sin i år. Synes den var behaglig.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:59   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

De starter på D-cup.

Ikke nok med at man har små pupper, men man skal altså bli diskriminert i tillegg.
Synd, for jeg synes de har mange fine.

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg kjøpte Kari Trå sin i år. Synes den var behaglig.

Så etter den på nettet, men fant den ikke. Selger alle sportsbutikker den, vet du det? Det aaaner meg forresten at den verken har spiler eller padding, men er en bikini som passer fint for, tja, folk med en Kari Traa-aktig kropp.

Gammel 22-05-10, 15:00   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

rine - jeg kjøper uten å prøve fordi jeg vet at akkurat den fasongen, den størrelsen fra den fabrikanten sitter riktig.

36 tilsvarer 80.
Du kan sjekke ut på ebay - der selges mange av modellene.

Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:04   #33
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke nok med at man har små pupper, men man skal altså bli diskriminert i tillegg.

Så etter den på nettet, men fant den ikke. Selger alle sportsbutikker den, vet du det? Det aaaner meg forresten at den verken har spiler eller padding, men er en bikini som passer fint for, tja, folk med en Kari Traa-aktig kropp.

Min har padder men ikke spiler. Det var ulike modeller. Tror du finner bikiniene på de fleste sportsbutikker. Anbefaler deg å prøve den iallefall!

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:04   #34
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 36e i bh, men har nettopp kjøpt bikini i 38dd, den passer perfekt. Bh-størrelsen blir litt stram rundt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:07   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du kan sikkert kjøpe BH hos Bravissimo i 75D.

Kari Trå: http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pi...d=12&vid=34343

Gammel 22-05-10, 15:09   #36
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine, har du virkelig virkelig 80C? Hvilken omkrets har du under puppene? Jeg ser for meg deg som slank og jeg kan tenke meg at du burde gå ned i omkrets (og opp i cup).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:11   #37
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie i bikini? Er ikke Nessie en sjøorm?

Jeg må også ha bikini. Er litt skeptisk til å kjøpe på nett pga størrelser, men er jo ikke noe fint å finne i butikken......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:11   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Du kan sikkert kjøpe BH hos Bravissimo i 75D.

Kari Trå: http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pi...d=12&vid=34343

Kan prøve det, ja. Har aldri sjekket ut det der med å gå ned i omkrets og opp i cup, men det funker jo for de fleste andre har jeg skjønt.

Kari Traa utgår, ser jeg. Jeg kler bare ikke sånne trekanter uten spiler.

Gammel 22-05-10, 15:16   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

rine, har du virkelig virkelig 80C? Hvilken omkrets har du under puppene? Jeg ser for meg deg som slank og jeg kan tenke meg at du burde gå ned i omkrets (og opp i cup).

Jeg har aldri målt, men tror kanskje jeg skal gjøre det. Hvis jeg finner et målebånd, that is.

Gammel 22-05-10, 15:24   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt en bikini fra Panos Empirio of Sweden de siste to årene. Elsker den, og har lyst til å få tak i en som er ganske lik.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.