|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDenne historien har gått sterkt innpå oss også, besteforeldrene i historien er venner av foreldrene mine. Bestefaren var en fantastisk hjelpsom og hyggelig person som aldri sa nei til noen. For meg er han den ultimate helten, det er helt ufattelig hva han gjorde for å redde familien sin
![]() |
![]() |
#23 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston
Helt enig. Det er vanvittig det den mannen gjorde i håp om å redde familien sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke helt fått med meg hva han gjorde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonHan var utenfor teltet og skulle koke kaffe da teltet tok fyr med alle de andre inni teltet. Han hadde kniv på seg og han skjærte seg visstnok gjennom teltduken for å redde ut de andre fra det allerede totalt overtente teltet. Han døde av skadene han pådro seg, men reddet etter all sannsynlighet livet til mange av de andre med å gjøre dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også hørt en del som ikke står i media og kjenner tårene kommer bare jeg tenker på det
![]() |
#27 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonJeg fikk tårer i øynene da jeg leste det i går. Det må være helt forferdelig for gutten og de pårørende dette.
![]() |
#28 |
Pauset
|
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDa jeg var fem år, så skjedde det noe lignende med barndomsvenninnen min som da var fire år. Hun fikk store brannskader på 70 % av kroppen etter ulykken, men lever i dag i beste velgående, og er en voksen dame som er både vakker og har stor selvtillitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDette er fryktelig trist!
![]() |
|
|