|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Er vi mange hestejenter her?Har en liten og søt ponni, så det kvalifiserer vel til å være litt hestejente? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Har stall selv med syv hester, fire av dem er mine/våre. Det er en fin ting å holde på med.
|
|
|
#3 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi mange hestejenter her?Mannen min har vore medlem av penny-klubben! Det må jo telle for noko?
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Driver du med hest?
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg var hestegal fra jeg var 4-5 år, og leste *alt* av hestebøker og -blader. Gikk på rideskole i noen år fra jeg var 12 (?), men har ikke ridd siden 1988 eller noe. Det var litt sprangtrening, men mest dressur jeg drev med.
|
|
|
#6 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi mange hestejenter her?Driver du med hest?
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi mange hestejenter her?Driver du med hest? Ja
|
|
|
#9 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg red da jeg var liten, og tok det opp ijen for 10 år siden i prebarntiden, hvor jeg gikk på rideskole noen år, og var litt med på turridning i helgene. Etter at jeg fikk barn har jeg bare ridd når jeg har vært på ferie. Jeg liker best fart og spenning, og drømmer om å reise til feks. Marokko for en ukes ørken og strandgalopp på arabere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg red i ungdommen, sluttet vel da jeg var rundt 18.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg holdt på med hest fra jeg var 12 til jeg var 23, da førstemann kom. Har gått ett år på hestelinje på folkehøyskole, og har ellers vært på stor travtrenerstall. Har hatt 4 starthester der som jeg hadde ansvaret for. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Retromum
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er hestejente men har ikke praktisert det de siste årene. Vi hadde to fjordinger på gården i min ungdomstid. Jeg har tatt en del kurs på rideskoler i voksen alder samt ett år på hestlinje på folkehøgskole. Jeg har aldri startet i konkurranser da jeg ikke begynte å ri før jeg var ca 12 år. Mine foreldre hadde ikke anledning/råd til å sende meg på rideskole da jeg var barn. Jeg vil nok alltid elske hester, drømmen er å få seg en egen hest igjen hvis jeg får et barn som deler samme interesse.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg var fast inventar i en del staller som småjente og ungdom, hadde mine egne (på lissom, that is, men jeg kunne bruke de som om de var mine) i en del år, jobbet og var elev på rideskole, tok pause i noen år, og begynte igjen da jeg bare hadde et barn, underviste på rookienivå, trente noen spranghester ( |
|
|
|
|
|
#14 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg var hestejenta som barn. Begynte på rideskole som 4-åring, fikk min første ponny som 9-åring og hadde så flere ponnys som jeg konkurrerte med i sprang. Jobbet et år med innridning av hest før gymnas. 3 store hester ble det og (svenska halvblod) før jeg solgte den siste som 20-åring og flyttet til Norge.
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Jada, hestejente her og. Eier en av tredjedelene på den ponnien Inka nevner over her, og så har jeg ei shirehoppe på fór som jeg skal kjøpe så snart Inka er ferdig med å bruke henne som rugekasse. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bokglad
Sv: Er vi mange hestejenter her?
Oi, en Shirehoppe! Hva brukes hun til?
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Sv: Er vi mange hestejenter her?Embriksmamma: Foreløpig er hun bare hobbyhest, akkurat ferdig grunninnridd (hun er 8 år), og brukes til tur og kos. Skal forhåpentligvis kjøres inn til høsten/vinteren og gi meg et par føll etterhvert, men ikke noen avl i stor skala. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Sv: Er vi mange hestejenter her?