|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg regner med at jeg gjøre noe hyggelig sammen med Herremannen akkurat da. Som å være på beachen, bade i bassenget, spille fotball i en park eller noe lignende. Det vises uansett ikke her og det begynner når klokken er 15 her. Jeg syns at det er litt morsomt å se, gjerne sammen med venner (men ikke for mange så at det blir for mye skravling). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå å se, og håper ungene ikke spør. Gjør de det sier jeg nok ja, med tungt hjerte.
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg har et lønnlig håp om å slippe å ha noe med det å gjøre siden Vesla ikke kan fordra den norske låta og han som synger den. Men helt trygg er jeg ikke.
![]() |
#29 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg er mest sannsynlig hjemme alene i morgen kveld, og kommer nok til å se på alt annet enn ESC på TV.
![]() |
#32 |
Textrovert
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg skal hjem til en venninne. Vi skal spise pizza, drikke vin og synse og mene masse om kjoler og synging. Gleder meg!
![]() |
#33 |
flisespikker
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Jeg skal ignorere det hele, som vanlig. Jeg har ikke hørt noen av sangene, tror jeg, og i fjor tok det faktisk flere uker før jeg hørte vinnerlåten.
![]() |
#34 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: ESC - hva skal du?
Hm.. kanskje jeg skal kjøre på den i år
![]() |
#35 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: ESC - hva skal du?For å komme med noen alvorlige ord så vet jeg ikke.. har litt lyst til at unga skal få se hvis de har lyst og orker... gubben får vel heller sette seg på data'n hvis han ikke er interessert
![]() |
#37 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Håper på en variant av denne, men det spørs ettersom jeg vant fjernkontrollen i går. ESC er best på FP.
![]() |
#38 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Planen er å se ESC, om utdrikningslaget mitt kommer i morgen, håper jeg virkelig at vi kan i hvertfall gløtte på det.
![]() |
#39 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: ESC - hva skal du?Snuppa og jeg starter dagen i Telenor Arena. Siste generalprøve er på et veldig barnevennlig tidspunkt. Hun gleder seg så hun har vondt i kroppen. Jeg kjenner at jeg også gleder meg litt.
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
Akkurat sånn skal vi gjøre det i år. Og så skal jeg se sammen med niåringen, og sørfe og kommentere her på FP. |
![]() |
![]() |
|
|