Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ærlig selger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 18:06   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ærlig selger

Jeg er enig med Fadese, men humrer litt likevel.

Sitat:

Men han en fin turkamerat og veldig myk å klappe på.

Gammel 29-05-10, 18:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo, men det er kanskje fordi jeg ikke er en hundeelsker i utgangspunktet. Spesielt punktet med upraktisk farge kombinert med bildet av skitten, happy hund fikk jeg til å le.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 18:57   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke engang tenkt i de baner at det var noe feil med eierne jeg, det er jo utrolig synd om den hr hatt en talentløs eier.

Jeg så mer pådet sånn at den som selger ser humoren i det å ha en liten hund med enorm personlighet. Litt lik oss og vår hund egentlig.
For hun er det brukt innmari mye tid på, men hun bjeffer uansett når det kommer noen, av glede fordi hun ikke får hilset på fort nok...

Gammel 29-05-10, 19:05   #4
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde to Japanske spisshunder da jeg var barn. (hvorfor i alle dager vi hadde to så lite praktiske hunder i vår familie aner jeg ikke!) De er ganske gneldrete og vanskelige å oppdra. Vi fikk den ene som voksen og mått kvitte oss med den etter noen måneder fordi den oppførte seg sånn ca. som i
annonsen bare litt mindre sjarmerende.
Jeg er ikke noe hundemenneske, og ville aldri latt meg sjarmere til å kjøpe hunden i annonsen, men jeg syntes den var morsom og ærlig! Sett i lys av at noen selger videre voksne hunder med et ustabilt og slitsomt lynne, uten at de opplyser om det, så synes jeg den er helt fair. Eieren lar det også skinne gjennom at han faktisk er litt glad i hunden likevel. Den passer kanskje bare ikke i deres familie? Kanskje de har kjøpt den som voksen selv? Hvem vet.

Gammel 29-05-10, 19:19   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.