Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ref. Om å "oppdra" voksne mennesker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-10, 00:24   #21
Solblomst
Passiv

Standard

Sv: Ref. Om å "oppdra" voksne mennesker

Bra svart.

Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 00:26   #22
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Meget bra svart!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 00:27   #23
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig bra svart!!!!

Gammel 30-05-10, 00:32   #24
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

For en ufordragelig fyr. Jeg er helt på pga svaret ditt!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 01:43   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra svart. En ting var at han først spurte, man kan jo komme med en forespørsel før man ser helt situasjonen til den man spør. Men når han begynner å argumentere med at graviditet ikke er en sykdom, da går han fra ubetenksom til ufordragelig på et blunk. Og jeg skjønner derfor hvorfor ingen umiddelbart hadde så veldig lyst til å være høflig mot han.

Gammel 30-05-10, 02:58   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fabelaktig godt svart!

Jeg synes i utgangspunktet det er helt ok å spørre om å få setet til noen andre på bussen. Jeg gjorde det et par ganger selv da jeg var høygravid. Men man ser jo helst an folk før man spør, og man krangler ikke med gravide kvinner med barn på fanget om plassen altså. Da er man bare frekk og ekkel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 08:48   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

godt svart. syns det var merkelig at han valgte ut akkurat deg til å ofre setet for han... ??? du sitter der med et sovende barn på fanget. Grunn 1 til å ikke spørre. Du er høygravid. Grunn 2!
Det var sikkert endel andre på bussen som var unge og aktive og sterke til å stå på bussen. Eldre mennesker nå til dags altså!!! og yngre, som ikke gidder å reise seg, slik at de eldre slipper å bli sure og frekke.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 08:54   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Veldig godt svart. Og utrolig frekt av mannen.

Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 09:30   #29
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig bra at du klarte å svare ham sånn, for makan til frekk gamling!

Og Joika -

Gammel 30-05-10, 09:38   #30
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig bra!

Digga svaret til Bauche

Gammel 30-05-10, 09:54   #31
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er frekt å be om å få sitte, det er noe man noen ganger gjøre fordi svært få reiser seg for gravide, folk på krykker, eldre mennesker osv. på bussen.

Å be akkurat en gravid med sovende barn er veldig, veldig sært.

Gammel 30-05-10, 12:15   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så frekt! Enda godt du klarte å svare ham.

Jeg opplevde aldri at noen tilbød meg å sitte da jeg var høygravid, men det var da virkelig ingen som krevde å få min plass om jeg først hadde fått en. Meget spesielt.

Gammel 30-05-10, 12:18   #33
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Utrolig godt svart!

Jeg har selv bedt om å få sitte på bussen, høygravid og med krykker. Ikke en kjeft som reiste seg og det endte med at jeg brølte at jeg måtte få sitte før jeg svimte av. Heldigvis tok bussjåføren affære men jeg fikk søren meg kommentarer om at slike som meg ikke burde få være med bussen.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 12:25   #34
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

For en frekk kar! Godt svart av deg!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:39   #35
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sier som resten her, bra svart av deg og fy for en frekk og ufordragelig mann.

Gammel 30-05-10, 19:50   #36
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en gjøk av en mann!

Gammel 30-05-10, 19:55   #37
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Meget godt svart!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 19:55   #38
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det var ikke du som var frekk i den situasjonen. Makan til gubbe!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 20:00   #39
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig bra svar Og den som reiste seg kunne ha sagt til han da det var så stille: "Jeg er verken høygravid eller gammel, så du kan jo få sitte her". Bare for å poengtere litt.

Gammel 30-05-10, 21:42   #40
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Takk, takk alle sammen

Mannen fikk jo sitte til slutt, men forhaapentligvis vil han ikke proeve aa 'oppdra' flere gravide med sovende barn paa fanget.

Vanligvis er det alltid noen som reiser seg for meg naar jeg kommer paa bussen om det er fullt. Har faktisk bare opplevd en eller to ganger aa maatte staa, saa egentlig synes jeg folk er ganske observante.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.