|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets UV-klærFor å rapportere: hverken G-sport eller Sportshuset hadde vossatass eller annet uv-tøy, KappAhl hadde ikke, ei heller noen av de andre butikkene jeg var innom, men jeg fant på apotek +. Det var en hel dress (jeg ville helst hatt todelt), og den viser seg selvfølgelig å være liten i størrelsen. Poden går rundt med uv-drakt oppi rompa, men insisterer på at den er perfekt.
|
|
|
#22 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Årets UV-klær
Hvordan var de i størrelsene? De har størrelse 4 og 6 år, og jeg tror han svære minsten min (ca. 108 cm, tror jeg) trenger MINST 4 år.
|
|
|
#23 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Årets UV-klærHvordan er det med disse klærne - mister de effekten etter en tids bruk? Vi har et sett etter storesøster som er godt brukt. Tydelig falmet av sola. Bør lillesøster få nytt, eller duger det gamle?
|
|
|
#24 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Årets UV-klærMinstemann hadde en uv-drakt fra Hummel i fjor, og den ble brukt veldig mye både i basseng, i sanden og ved bading i saltvann. Kan ikke se at den er brukt. De eldste har fra en australsk produsent mener jeg, og det må være uslitelig. Kjempeflott kvalitet. Bestilte i en danske webshop. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Årets UV-klær
Jeg har ikke sett så nøye på settene til eldste, men babydrakten var STOR i størrelsen.
|
|
![]() |
|
|