Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 19:27   #21
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Det er ikke så mange store attraksjoner rundt Heimdal, men det er mange fine turområder mot Bymarka. Er det finvær kan man kjøre opp til Hestsjøen og bade. Ligger ca 3km fra Heimdal sentrum.

Ellers kan jeg virkelig anbefale Lade med Ringve museum/Botanisk hage og turområdet langs Ladestien. Flere bade- og lekeplasser i området. Om man blir sulten er det kafe på museet og i Sponhuset. Buss nr 4 går hele veien fra Heimdal til Lade.

Det høres ut som om vi må få til en tur til Lade.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg synes rett og slett ikke det er fint vær selv om sola skinner når det bare er 10 grader og sur vind. Vi er i Juni, ikke Mars! :bitter og sur:

Må jeg pakke ulluer, eller klarer det seg med bomull? Jeg har allerede pakket ulldressene.

Gammel 06-06-10, 19:33   #22
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Må jeg pakke ulluer, eller klarer det seg med bomull? Jeg har allerede pakket ulldressene.

Jeg bruker bomull på mine nå. Ser ikke så mange andre med luer, men de har så lett for å få ørebetennelse. Ser det er meldt "fint" vær 11-13 grader i dagene som kommer.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:54   #23
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bruker både ull og bomull ennå. Ser som Morella ikke så mange med lue lenger, men jeg ville ha hatt det med i det minste.

Anbefaler virkelig vitenskapsmuseets dyr. Og Lade.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.