Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 22:22   #21
Davina
Nybegynner

Davina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Davina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne har de på Ellos da:

Denne var fiiiin, men vil den ikke bare henge sammen med puppene tro???

Gammel 01-02-07, 22:23   #22
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mitt torselett (korsett) har "mage" for å side slik og ligner mest på bilde nummer en.
Skal ta bilder og legge ut senere i kveld eller i morgen (lader kameraet opp).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:25   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Davina, her.

Mine pupper hadde bare vært samlet hengende ned
Ingen støtte under her jo.

Gammel 01-02-07, 22:26   #24
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ble litt nysgjerrig på dette med torselett (som jeg tror det heter) kontra korsett. Ordet torselett er ikke å finne i Bokmålsordboka eller Tanum.

Da jeg kjøpte torsolett (på en spesialforretning) fikk jeg beskjed om at et torsolett er en lang bh. Den gir ikke samme hold-in effekten som et korsett, men det er bedre enn en vanlig BH. Men til gjengjeld skjønner ikke jeg hva som er forskjellen mellom en torsolett og en bustier.

Her er noen linker fra svenske wikopedia. Torsolett, bustier og korselett. Les og lær (eventuelt kan du gjøre som meg: bli mer forvirret )

Gammel 01-02-07, 22:34   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Her er noen linker fra svenske wikopedia. Torsolett, bustier og korselett. Les og lær (eventuelt kan du gjøre som meg: bli mer forvirret )

Det ser absolutt ut som om de glir over i hverandre disse, ja. Men det ser i alle fall ut til at svenskene kan bruke både formen torselett og torsolett.

Gammel 01-02-07, 22:49   #26
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp! Ikke mye støtte her.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:59   #27
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gaffatape kan brukes til aaaaalt!!!

Jepp.
Evig eies kun det teipte.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:50   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Har ikke prøvd altså.
Men synes den så litt kjekk ut ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:06   #29
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten prøvd sånn puppetape en gang, ikke duct-tape altså, men sånn hvor man klistrer en halvmåne under hver pupp som liksom skal holde dem oppe. Det fungerte til en viss grad og var bedre enn ingenting. Men jeg strevde en del før jeg fikk limt den på riktig.

Kjøpte dem på Reimers.

Gammel 02-02-07, 18:12   #30
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men problemet er jo det at de modellene som har på seg det lekre undertøyet ikke har problemer med hengepupper. Da ser jo alt fint ut.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 19:30   #31
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Men problemet er jo det at de modellene som har på seg det lekre undertøyet ikke har problemer med hengepupper. Da ser jo alt fint ut.

Nei men jeg har og har prøvd et korsett/torsolett og hadde virkelig ikke trodd at jeg noen gang kunne gå med stroppeløskjole. Men det kunne jeg altså.
Helt utrolig. Jeg har prøvd alt annet tidligere og ingenting annet har holdt de oppe (foruten om stropper da).

Gammel 02-02-07, 19:33   #32
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Nei men jeg har og har prøvd et korsett/torsolett og hadde virkelig ikke trodd at jeg noen gang kunne gå med stroppeløskjole. Men det kunne jeg altså.
Helt utrolig. Jeg har prøvd alt annet tidligere og ingenting annet har holdt de oppe (foruten om stropper da).

Skriver under.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 19:57   #33
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Min erfaring også. Heldigvis, for jeg presterte å kjøpe stroppeløs brudekjole i et anfall av overmot. Jeg som ellers aldri har bare skuldre. Gikk så fint så.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 20:00   #34
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne har de på Ellos da:

Denne har jeg sansen for. Jeg bruker nesten ikke bh siden den strammer sånn på skuldre og nakke.

Gammel 02-02-07, 20:15   #35
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff...kjenner at akkurat i dag var det kanskje ikke så lurt å lese gjennom denne tråden nei...

Gaffatape er ikke til å anbefale da jeg har hørt skrekkhistorier hvor en brystvorte fulgte med på tapen........

Ellers har du fått mange bra tips da...

Gammel 02-02-07, 20:28   #36
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Hvis det er noen trøst så er ikke pittesmå hengepupper og stroppeløs kjole noen hit heller.
Pittesmå hengepupper generelt er ingen hit...

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:08   #37
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Da har jeg oppdatert torsolett-tråden min med bilder
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=7561

Gammel 02-02-07, 21:45   #38
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Gaffatape er ikke til å anbefale da jeg har hørt skrekkhistorier hvor en brystvorte fulgte med på tapen........

Falsk brystvorte?

Gammel 02-02-07, 22:05   #39
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Falsk brystvorte?

Nei den ekte som fulgte med..

Gammel 02-02-07, 22:05   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Falsk brystvorte?

Janet Jackson ?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.