|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastaturet? | |||
| Touch |
|
55 | 69,62% |
| LFT ( Let, Finn, Trykk) |
|
10 | 12,66% |
| Andre |
|
14 | 17,72% |
| Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?
Registert meg, men funker fortsatt ikke. Er det ett eller annet program jeg ikke har på pcn kanskje?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Jeg har ikke registrert meg. Trykket bare på start jeg... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Hjemmesnekret touch her også |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?459 med 100% nøyaktighet. Jeg skriver veldig fort når jeg først er i gang. Med touch. Jeg kan glatt sitte og se på tv mens jeg skriver, jeg titter ikke ned på tastaturet. Det kommer av trening da, jeg har jobbet som sekretær før jeg begynte å studere. Og da var jobben min å skrive superfort. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Bruker touch. 331 anslag, 96% rett. Men jeg er ute av trening, ser jeg. En gang i tiden hadde jeg over 400 anslag pr. minutt. jaja. |
|
|
|
#6 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Bruker touch metoden. Lærte det på sekretærskolen jeg gikk i Spania for maaange år siden. Og jeg er glad jeg kan den. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Jeg fikk forresten 346 pr min på den demoen, men finner ingen annen test? Er det den dere har brukt? Nøyaktighet var 97%, men det sa meg ikke noe, for jeg skrev ikke feil, tror jeg? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Jeg fikk 309 og det ble 100% sto det. Det var vel 100% fordi jeg ikke skrev noen feil denne gangen. Hastigheten er 309. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, 346 er vel ikke så verst når man ikke kan touch? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Her er det touch-metoden. Den funker som en kule, og det er svært sjeldent at jeg ser på tastaturet.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Jeg lærte touch på egenhånd da jeg var 13-14. Det sitter i fingrene for alltid.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?296 rette pr min, 98% nøyaktighet.
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Når du er registret, så logger du inn. Testene kan du finne oppe i hjørnet.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Eller slå av popupblokker.
|
|
|
#17 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Touch. Skriver fort etter et år med maskinskriving da jeg bodde i USA. Hadde 544 anslag/min på testen over, 100 % nøyaktighet.
2001 og 2001 Sist redigert av Stompa : 01-02-07 kl 21:02. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken metode bruker du når du skriver på pc-tastatur?Jeg er en racer på tastaturet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Jupp - her er jeg også... Kan også touch-metoden når det gjelder talla... Er veldig glad for å ha tvunget meg til å lære denne- jobber jo med lønn pr. dd
|
![]() |
|
|