|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Liker alle solbrun hud?
Jeg pleide å grue meg som en hund til å komme hjem fra sydenturer i de få årene jeg drev med sånt. Kommentarene lot ikke vente på seg. Alle var så ekstremt opptatt av hvordan det var mulig å være så hvit etter en ferie - himmelfalne, nærmest litt indignerte (og medlidende).
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg synes ikke det er finere med solbrun hud nei. Jeg synes de fleste ser gamle og rynkete ut når de har vært mye i sola. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker alle solbrun hud?Jammen godt at både bleke og solbrune har noen argumenter å trøste seg med.
|
|
|
#24 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker alle solbrun hud?Det er jeg veldig enig i! I det store og hele er vel naturlig hud finest, synes jeg. Enten naturlig hvit eller naturlig solbrun. Jeg synes det er utrolig lite pent med overdreven bruk av brunkrem også- får liksom lyst til å ta neglen og lage en ripe
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Jeg har ikke brukt solkrem til nå, og har fått en del farge uten at jeg har sittet pal i solen og solt meg. Jeg vil si at det er ganske naturlig da? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg føler meg mye bedre med litt farge på kroppen og er generelt veldig glad i sola. Ikke blir jeg brent og brunfargen kommer fort. Jeg føler at huden min ser jevnere og bedre ut med litt farge
|
|
|
#27 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker alle solbrun hud?Eg er absolutt mest komfortabel med å vere brun, og hadde det ikkje vore skadeleg, hadde eg nok hatt solarium på badet.
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg syns JEG ser finere ut litt brun. Jeg får lett farge og er liksom "laget" for å ha det, så sant jeg er litt ute i frisk luft. Dermed kler jeg det best også.
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Joika said it. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
By the Sea
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg er ikke så opptatt av å sole meg, og blir hvert år forundret over at det er noe som må kommenteres liksom - det er tydeligvis ikke the done thing å tillate seg å ha bleke legger selv mot slutten av sommeren.
|
|
|
#32 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
|
|
|
#33 |
|
awesom
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg syns helt klart det er penest med litt farge på meg selv, jeg ser mye freshere ut. Men så får jeg egentlig en ganske fin gylden farge og. Noen kler best å være hvite, andre kler å være mørke, mørke brune.
Da mamma bodde i Shanghai lurte en kineser på hvorfor hun var så stygg og brun, hun måtte enten være hagearbeider eller i mafian.
|
|
|
#34 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg synes definitivt at min hud ser bedre ut med litt farge på seg. Får farge veldig rask, og holder på den lenge.
|
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg syns begge deler kan være fint, og for min egen del så syns jeg det er deilig å få litt brunfarge om sommeren. Da føler jeg meg litt annerledes og mer sommerlig, på en måte ... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Men det er jo ikke farlig å ha solarium på badet, det bare tar veldig stor plass
|
|
|
#38 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
De som ikke blir hvite? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Borte
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Min hud er definitivt penere solbrun. Jeg elsker solen og blir deprimert om jeg ikke får noen soltimer hver sommer. Om vinteren føler jeg meg bleik og trist, og jeg syns det er kjipt å gå ut om våren med vinterhvite legger. Antakelig er jeg så bleik og stygg om vinteren fordi jeg er så mørk i fargene ellers. Det ser ut som om jeg farger hår og bryn svarte når huden blir vinterbleik.
|
![]() |
|
|