Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Åpner du hempen på BH-en med en eller to hender?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Åpner du hempen på BH-en med en eller to hender?
En 12 8,28%
To 117 80,69%
Det varierer 16 11,03%
Bruker ikke BH / Annet 0 0%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 21:27   #21
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpner du hempen på BH-en med en eller to hender?

Jeg er mest spent på hvorfor man skal bruke bare en hånd. Bruker man den andre til å skrive på FP med, eller løfte manualer? Eller kanskje zappe på TV-en, eller knappe opp buksa? Eller kle av partneren?

Gammel 10-06-10, 21:28   #22
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Med én hånd. Høyre. Og jeg er venstrehendt.

Gammel 10-06-10, 21:28   #23
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er mest spent på hvorfor man skal bruke bare en hånd. Bruker man den andre til å skrive på FP med, eller løfte manualer? Eller kanskje zappe på TV-en, eller knappe opp buksa? Eller kle av partneren?

Pusse tennene og gre håret, vel

Gammel 10-06-10, 21:30   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker to hender. Også tar jeg på meg BH'en feil vei (fester den foran) før jeg snur den rundt. Jeg får ikke til å ta på meg BH'en riktig vei.

Gammel 10-06-10, 21:30   #25
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Pusse tennene og gre håret, vel

Jeg må bruke to hender til å gre håret. (Tydeligvis kan jeg regne meg som totalhandicappet i forhold til mine medforumister)

Gammel 10-06-10, 21:31   #26
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som oftest to, men klarer med én også.

him: Hva mannen angår, så er det vel helst for å skape minst mulig distraksjon fra det andre han eventuelt måtte bedrive samtidig. Skulle jeg tro.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 21:34   #27
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Hm, jeg hører til mindretallet. Jeg åpner alltid bh-hempen med en hånd. Nærmere bestemt den høyre.

...den andre høyre var det visst...

Gammel 10-06-10, 21:35   #28
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også tar jeg på meg BH'en feil vei (fester den foran) før jeg snur den rundt. Jeg får ikke til å ta på meg BH'en riktig vei.

Jeg også.

Gammel 10-06-10, 21:43   #29
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Som guttetriks i forspill til sex er det absolutt et poeng å klare det med en hånd fremfor to, men jeg har aldri tenkt på at JEG kunne brukt bare en hånd selv. Av en eller annen grunn kom dette opp på fest i går, og noen jenter skulle lære bort dette til en gutt. Men på denne festen var det klart flertall av jenter som åpnet med en hånd, og jeg lurte på om det var representativt, noe jeg ikke trodde.

Gammel 10-06-10, 21:45   #30
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Klarer det med både en og to hender.

Gammel 10-06-10, 22:00   #31
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker to hender. Også tar jeg på meg BH'en feil vei (fester den foran) før jeg snur den rundt. Jeg får ikke til å ta på meg BH'en riktig vei.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:05   #32
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Med én hånd. Høyre. Og jeg er venstrehendt.

Omvendt her. Med venstre, er høyrehendt.

Ina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:12   #33
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Alle mine bh'er har minst 3 hemper så å skulle åpne alle de med 1 hånd ser jeg på som nærmest akrobatisk umulig.

Gammel 10-06-10, 22:12   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er høyrehendt og bruker evt. den venstre. Den eneste grunnen til å gjøre det med én hånd, er fordi jeg har noe i den andre. F.eks. en haug med klær eller mobilen eller Kindle-en min. :tilfeldig valgte eksempel, så klart:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:13   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cherry, jeg har lærte meg å ta den på meg riktig vei i riktig voksen alder. Det kan nemlig gjøres ganske langt nede på ryggen, sjø! Øve, øve, det er ikke bra for BH-ene å bli snurret rundt på den måten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:18   #36
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker to hender.

Gammel 10-06-10, 22:21   #37
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

En hånd.

Gammel 10-06-10, 22:23   #38
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det går for øvrig helt fint å løsne med en hånd selv når bh-en har tre hemper.

Gammel 10-06-10, 22:23   #39
Smakfull
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2010
Smakfull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker en hånd Går mye fortere og synes det er enklere å få den av.. Og jeg bruker høyre hånd.

Smakfull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:25   #40
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det brukes én hånd til å åpne min bh, så er det ikke min hånd, for å si det slik...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.