|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneJeg har ikke sett nr. 2 ennå jeg... |
![]() |
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneDen er egentlig ikke fæl - bare veldig, veldig slem. Fy så sur jeg ble på den dama sine vegne, det burde vært stoppet mens leken - nesten - var god.
![]() |
#23 |
can-jur
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneDen er ikke fæl som i skummel, men det er forferdelig stygt gjort mot damen å skremme henne sånn. Hadde de avsluttet etter første stuntet så......
![]() |
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneHun burde saksøkt dem, det er jo helt sinnssykt det der. Hun ble så redd at de burde avbrutt det med en gang. Kyniske folk!
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneJeg klarte bare å se det første stuntet jeg. Det hadde tatt livet av meg. |
![]() |
![]() |
#26 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneJeg forstår jo ikke hva de sier, så jeg trodde først han mannen sa at det bare var et stunt og at hun måtte slappe av. Men det ser ut til at han bare sier at han ikke ser det hun ser og at hun må ha sett syner etc, og får henne til å gå inn i bilen igjen. Før hun gjør det, løper det et "levende lik" forbi i enden av parkeringshuset, så hun blir livredd igjen, og når hun sitter gråtende i bilen kommer det enda et sånt levende lik-greie foran bilen, og han mannen må dra damen hylende ut av vinduet på bilen, og hun klarer å kræsje i bilen bak, ser det ut som.
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneÅh. Måtte de brenne. |
![]() |
![]() |
#28 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denne
Ja,slik oppfatter jeg og det. Helt vanvittig at de ikke slutter med en gang når de ser hvor redd hun blir. De kan ikke være helt vel bevart de folkene der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denne
Akkurat det var det jeg ble så sint på eksen for også.
![]() |
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneBra det er en eks, Enhjørning! Fy så slemt!!
![]() |
#32 |
Come what may...
|
![]() Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denneDet første var veldig morsom, nr to gikk dem alt for langt. Det der var rett og slett lavmålt. Nr 3 kunne ha gått veldig galt hvis dem hadde sprettet opp feil ende... Dumme folk.
![]() |
|
|