|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterKanskje Kasper begynner å gjemme skatter rundtomkring? DET hadde vært noe!
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
En skatt til hvert barn. Kasper er synsk også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi de da allerede hadde involvert media og regnet med at ungene ville høre om det/lese om det. Dette gjelder jo også skolebarna siden det er felles oppvekstsenter her. Hvorfor de fant det nødvendig å innkalle alle foreldre på skolen og barnehagen til foreldremøte og deretter informere media har jeg ikke fått noen forklaring på. Det er komplett meningsløst. Spesielt når man tenker på at det er en uke til skolen stenger og et par uker til barnehagen stenger. Dette kunne de holdt internt. Men de trodde de skulle klare å kontrollere media. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDet hadde vært interessant å være på det foreldremøtet og hørt hvilke episoder det har vært, deres "forklaring" på det og hensikten med foreldremøtet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nei. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSå blir man redd for Kasper Spøkelse i en alder av 5 må man slite med han til man går ut av grunnskolen? Jadda. Schiklig smarte disse folka her.
|
|
|
#32 |
|
Det var en meget spesiell opplevelse. Bare det å bli innkalt til et hasteforeldremøte med sterk oppfordring til å møte opp, er veldig spesielt. Og når man da kommer dit og ser at rektor, skolesjefen, en ingeniør fra teknisk etat og en prest sitter klare foran forsamlingen... ja, da vet man ikke riktig hva som skjer. Og når man etterhvert forstår at møtet skal handle om det de helt klart tror er overnaturlige fenomener i barnehagen... man vet ikke riktig om man er våken eller drømmer. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Oh my! Surrealistisk opplevelse!
|
|
|
#34 |
|
Det rare er at dette egentlig er høyst oppegående folk. Jeg kjenner de godt alle som en. Vi har stort sett vært godt fornøyde med både skolen og barnehagen. Derfor er dette helt uvirkelig. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Du skulle tatt med filmkamera. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pauset
|
Jeg tør virkelig ikke fornekte noe andre mener de ser, men jeg forundres over det at de går ut med det. Det er utrolig snålt. Og hva tjener det til? Jeg kan ikke se hva hensikten er? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterHadde jeg hatt kamera, hadde det blitt plassert i barnehagen for å filme flyvende magneter og plastikkleker som beveger seg av seg selv. Eller spøkelser som stjeler kameraet og sletter bevisbilder. Eller spøkelset som kaster en plastikkhammer på presten. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg ville, hissig som jeg har en tendens til å bli på sånne ting, vurdert å gå til media som forelder. Jeg var noe sjokkert over hvor ensidig positiv artikkelen jeg leste var. |
|
|
|
![]() |
|
|