|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor høye bør barna være for å sitte på sittepute?Det er jo ikke bare å finne en butikk som selger stoler når man kommer til USA, er det vel?
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor høye bør barna være for å sitte på sittepute?
Her og. Ho er visst den einaste i klassen som sitter i beltestol seier ho, men er samtidig enig i at ho sitter godt, og sover bedre i stolen. Eg har vel i eit svakt øyeblikk sagt at ho skal få sitta på puta med beltestyring i 3. klasse, men me får sjå... Liker nå stolen og eg.
|
|
|
#23 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg tror vi står over å utsette oss for å måtte begynne å lete etter beltestol som det første vi må gjøre når vi kommer frem etter en lang reise, så puta er innkjøpt i anledning turen, og den blir igjen i bilen når vi reiser hjem. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye bør barna være for å sitte på sittepute?Vi reiser til Florida om halvannen uke og kjøper beltestoler på nærmeste Walmart som vi har gjort flere ganger før. Selvfølgelig har vi sjekket ut på kartet hvor nærmeste Walmart er
|
|
|
#25 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er dette virkelig korrekt bruk av og/å? Nå ble jeg usikker. |
|
|
|
![]() |
|
|