|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel for badeferierende! Det var meg - live from Bulgaria. |
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Advarsel for badeferierende!Grunnen til at jeg synes speedo er så kvalmt som jeg gjør, er at man kan bedømme størrelsen på stasen ganske nøyaktig gjennom stoffet. Jeg synes det er uggent på samme måte som kjønnshår og eller kjønnslepper som stikker utenfor bikinien.
|
|
|
|
#3 |
|
Skal rømme
|
Sv: Advarsel for badeferierende!Uæh, Fibi.
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel for badeferierende!Sommeren 1982 ble tilbrakt i Frognerparken og jeg ble kurert for Speedo.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Advarsel for badeferierende!Jeg syntes faktisk bikini er bedre ja. Og jeg sikter ikke til at de som bruker speedo ikke er vakre i kroppen, men det at jeg syntes det er lite lekkert å kunne se omtrent igjennom badetøyet. Det blir ikke helt den samme effekten på kvinner, logisk nok. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Advarsel for badeferierende!Jeg så en litt eldre dame på stranden med bikiniunderdelen godt inn mellom kjønnsleppene. Bikini kan være ille.
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Advarsel for badeferierende!
Ja, det kan det sikkert. Men jeg har aldri sett det. Men speedo er derimot alltid ille, med mindre mannen har ikke-eksisterende penis. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Det er altså ikke en eventuell hengemage over speedoen jeg reagerer på. Den er jo der like herlig over en løs badeshorts også. Det er selvfølgelig speedoen i seg selv som er bad. Det er et sånt vulgærharryplagg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 13-06-10 kl 14:34. Årsak: Manglet en essensiell "u" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Advarsel for badeferierende!Pøh! Spedo er jo ingenting mot de åletrange døvebuksene enkelte damer tar på seg. Virkelig sånne lese på leppene bukser. Å de holder seg ikke engang på stranda, men overalt.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel for badeferierende!Kan man ikke mislike et klesplagg uten å være kroppsrasist altså? Det er altså plagget som er teit. Ikke kroppen. |
|
|
|
#13 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
![]() |