Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blomstrete sykkelshorts

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 11:18   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blomstrete sykkelshorts

Palmen: Kan du heller ikke få deg sånne?

Blomstrete sykkelshorts? Njeeei, trukke det, gitt. Ikke blomstrete body heller:

Gammel 14-06-10, 11:21   #22
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tiden for at jeg bruker sånne sykkelshortser er definitivt over.

På 80-tallet brukte jeg ensfarget sort, med knall grønn dressjakke til. Og sorte pumps. På jobb.

Gammel 14-06-10, 11:23   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble veldig glad da jeg så at de var tilbake, så det skal jeg kjøpe. Ikke til meg selv, men til 9-åringen.

Gammel 14-06-10, 11:24   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Mim- de mamelukkene var fine Hvor ?
(Mener selvsagt under skjørt eller kjole...-følte bare for å presisere )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:36   #25
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Magaluf 1990. Gule sykkelshorts. Blakk og ofte full. Fin ferie, men jeg parkerte sykkelshorts til annet enn sykling etter den sesongen der.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:38   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vel, jeg innser at jeg ikke er håpløst umoderne, heller forut for min tid.

Skjønt, det er vel ikke egentlig sykkelshorts jeg leter etter - mer tights. Og de skal brukes under kjoler. Også presiserte jeg jo at blomstrete var uaktuelt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:40   #27
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blomstrete sykkelshorts.......

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

I år har eg følte til stadighet at fortida mi innhenter meg......... Hullete jeans, seilersko, permanent, skulderputer, over size og nå: Tada!! Sykkelshorts.

Bra vi er flere med samme følelsen

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:40   #28
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå fikk jeg flashbacks til tidlig midten av 90-tallet.
Der står jeg under en palme på Mallorca (min første sydentur), gravid i 6 måned (det syntes knapt), solbrent så det holder - og med blomstrete sykkelshorts, heklet topp med store hull (som skulle være sånn), og USA-sokker ( ) i sorte sko.

Hmm... Jeg tror ikke jeg kler sykkelshorts lenger - selv uten gravidmage.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:47   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå fikk jeg flashbacks til tidlig midten av 90-tallet.
Der står jeg under en palme på Mallorca (min første sydentur), gravid i 6 måned (det syntes knapt), solbrent så det holder - og med blomstrete sykkelshorts, heklet topp med store hull (som skulle være sånn), og USA-sokker ( )

Hvorfor kommer ikke den nyttige moten tilbake, bare den unyttige og stygge? USA-sokker var jo genialt for å kamuflere hvite legger og unngå myggstikk.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:48   #30
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Be careful what you wish for, Elinblu! Jeg holder deg ansvarlig om USA-sokker kommer tilbake neste år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:49   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Mim- de mamelukkene var fine Hvor ?
(Mener selvsagt under skjørt eller kjole...-følte bare for å presisere )

Jeg fant de i en moteblogg som hører til et klesmerke som heter Free People (forkortet fp ) http://blog.freepeople.com/2007/01/pretty-under-things/

Men jeg tror ikke disse søte mamelukkene er i salg lenger. Men jeg kjøpte en del snasne saker på Underworks og amazon i fjor inspirert av Tinetoff. Jeg har lange, korte, hvite og svarte, i blankt syntetisk stoff og bomull.

Google pettipants, så finner du litt av hvert.

Gammel 14-06-10, 11:53   #32
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvorfor kommer ikke den nyttige moten tilbake, bare den unyttige og stygge? USA-sokker var jo genialt for å kamuflere hvite legger og unngå myggstikk.

USA-sokker er geniale. Jeg har flere ganger ønsket de tilbake, og jeg synes nåværende tidspunkt er glimrende.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:54   #33
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg så nok snerten ut i sånne rundt 1990, når jeg var tynn som en strek og hadde spretten rumpe. Nå: Not so much. Jeg tror nok jeg står over.

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:55   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! :mimre:
Jeg hadde en sånn sak med vakre blå og rosa blomster på, og den fineste hvite blusetunika på 17. mai et år, og venninna mi hadde lik
Jeg var nok... 14 eller 15 tenker jeg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:58   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Himmel! 6. klasse all over again!

Nettopp.

Nei det skal jeg ikke ha.

Gammel 14-06-10, 12:10   #36
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes de var søte og kunne fint hatt sånne under en kort tunika. :kjerringamotstrømmen:

Gammel 14-06-10, 12:15   #37
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-06-10, 12:20   #38
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærte forrige uke at jeg aldri skal si aldri. :har kjøpt haremsbukse:

Gammel 14-06-10, 12:22   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lærte forrige uke at jeg aldri skal si aldri. :har kjøpt haremsbukse:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 13:14   #40
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

6. klasse? Du er jo så ung at du i det minste hadde alderen som unnskyldning. Jeg var myndig den gangen jeg kunne observeres i kort, solgul sykkelshorts og knapt nok midjekort, blomstrete bluse. Med magen bar, altså. I Syden. Tiden er ikke moden for å gjenoppta slike vaner, det skal være sikkert.

Me too! Jeg husker jeg "bodde i" sånne sykkelshorts på beg. av nittitallet og grøsset da jeg leste dagbladetartikkelen i går. Jeg hadde mange par; sorte med hvite prikker, en blomstrete som gikk til knærne, en grå, en ROSA, og en blå som gikk til knærne. Alle ble brukt med oversized t-skjorter, helst herremodell, med masse trykk på. :grøss:

Ja, og så hadde jeg store briller med brun plastinnfatning på den tiden og så aldeles lekker ut!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.