|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?Jeg har Nextbase med trådløst headsett. Er veldig fornøyd med disse. Jentene kan se på ulike filmer
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?DVD-spilleren som de har på tilbud på Coop nå da? Hvordan er den? Klarer ikke legge inn link..
![]() |
#3 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?Jeg har inntrykk av at det er få som blir bilsyke av film. Jeg tror kanskje noe av årsaken er hvordan hodet er posisjonert - hodet holdes oppe og det er kanskje ikke den samme "konsentrasjonen" som når man leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?Til alle som er interessert i NextBase-spiller, følg linken i det første innlegget mitt. Komplett har tilbud på enkel (999 kr) og dobbel (1490) spiller akkurat nå MED trådløse hodetelefoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?For unger som sitter bakovervendt, ingen skjermer/spillere er testet for festing for bakovervendte unger. Det går stort sett greit likevel, men det er kanskje fordi de fleste av oss aldri kræsjer?
![]() |
|
|