|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålHva med å lage en marengskake da? med krem og frukt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmål
Det er jo det som er cluet - at jeg ikke kan bake. Det er ikveld rett etter jobb.
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålKokosboller er supergodt!
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Tror jeg bør flytte til ditt nabolag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålJeg kjøpte kokosboller i "pinneversjon" - ganske små og med veldig kurrant størrelse - de forsvant - alle sammen. Som mitt sunnhetsalibi hadde jeg med moreller.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålJeg hadde ikke tid til å bake til skoleavslutningen i år - så jeg tok med 3 typer melon, jordbær, moreller og ananas - det var ett stort fat - og det tok ikke lange tiden før det var tømt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålHvis det er "kake til kaffen" som er meningen så synes jeg fruktspyd, gulrøtter med dip eller melon blir litt rart. Fint med frukt og grønt altså, men det er ikke det jeg tar med hvis jeg får "kaffemat" som bestilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Helt enig i den. Etter grilling vil man ha noe søtt, og det kake de har bedt om så er det kake eller noe i den "sukkerholdigeduren" de får. Kokkosboller var dessuten et flott forslag Bauche, og tror jeg skal lagre den til en anledning der vi skal bringe noe, sammen med kransekake som jeg så på skolen i år. Heller ikke så dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Skoleavslutningen til lille E startet før jeg var ferdig på jobb, og at jenteforeldrene skulle bake hadde ikke jeg fått med meg. Løsningen ble en stor bolle med god kjeks. Det var fatet som først ble tomt!
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålJeg synes også det blir litt feil hvis man tar med noe helt annet enn det som står spesifisert. Jeg er for øvrig en av de få som baker selv til slike tilsteldninger, og på linje med Tjorven blir jeg superstolt de gangene bakverket mitt forsvinner først. Men det er bare å lage vanlige muffins og pynte dem med vanvittig mye stæsj, så går jo ungene bananas.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillfest i barnehagen - kakespørsmålEr det fest, så er det fest.
![]() |
|
|