|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Jeg synes slike bukser er stilige,men ikke alle kler dem, akkurat som ikke alle kler thighs f.eks. Jeg prøvde en slik selv på B-young for en stund siden, som var kjempedeilig, men den var dessverre for kort til meg. Er fortsatt på utkikk etter en som er lang nok i bena. Sist redigert av Smoothie : 23-06-10 kl 15:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Jeg har en som er vid "over alt" og en som er stram rundt hoftene og vid i bena. Sistnevnte er veldig mye finere på, mens førstnevnte faktisk kunne brukes hele graviditeten. Jeg har en teori om man gjerne bør være smalest rundt midjen for at slike bukser skal være pene på? Jeg synes til og med jeg blir slankere i den som er stram øverst.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Jeg syns ikke stilig er riktig ord, men på riktig kropp kan det være greit. Det er ikke et plagg jeg legger merke til verken den ene eller andre veien, egentlig. Det er bare helt vanlig.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Behagelige klær skal for min del først og fremst være behgagelig , ikke nødvendigvis så veldig lekker. men så kommer det jo helt an på hva man har tenkt å bruke slike plagg til da..... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Spørs hva slags stoff det er i den.. Og hva slags kropp! En dvasken rumpe med dissete lår i en slik bukse som har tynt stoff er grusomt stygt. Da bare henger alt og dingler rett og slett...! Svært lite flaterende, men sikker behagelig å gå med... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Er det den med vaffelsøm i midjen?
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?
Jepp!
|
|
|
#8 |
|
Superbasinella
|
Oj, går det rett over til hals og hode da? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Næh - jeg har bare modellben
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Det kan være fint om man har stram topp til ja. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Det blir litt som å blande bomullstights og dongerileggings. Helt forskjellige bukser.
|
|
|
#13 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Eg syns det er deilig å gå i, men eg føle meg ikkje kledd i det og går aldri i dei buksene på jobb.
|
|
|
|
#15 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?må se bilde eksempel, men kan være kult på rett person.
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Levis engineered er rå. Hadde glømt heile buksa til eg såg Maria Bonnevie brukte den i Engelen.
|
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Det kommer både an på buksen og personen som bærer den. Noen er kule i det, mens andre ser bomsete ut. Jeg kler noen typer, og ser helt forferdelig ut i andre ...
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Slanke med lange bein og litt stram topp synes jeg er flotte i sånne bukser. Det tåles en tynn, lang jakke over også. Men ikke baggy+tunika, da må man være 180 og modell for å passere.
|
|
|
#19 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?Og til HI: Det der trøndergreiene. Definitivt!
|
![]() |
|
|