|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Jeg er i gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Synes absolutt du burde legge ut et bilde, i alle fall når du har hengt den opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Vi har 70 cm mellom bord og lampe, da kan alle se hverandre uten at den henger for høyt.
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Den gir det fineste lysmønsteret. Jeg bruker kun swifferduster.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Den er nydelig nå, og blir enda mer nydelig til vinteren (og senere i kveld) kan jeg tenke meg. For en fantastisk lampe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Oooh, kokos, det var unisont.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Jeg tror jeg har bilde av den når den henger oppe.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Å, jeg kunne godt tenke meg bilder av andre slike lamper altså. Vi har hengt den opp med litt ekstra ledning gjemt på toppen nå, slik at vi både kan ta den opp og ned. Hadde middagsgjester i dag, og merket ikke at lampen var der da vi spiste - så den er i allefall ikke for lav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Her ser dere et kveldsbilde av den. Fine lampa!
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Skal vi se, jeg pleier ikke å gjøre det sånn lenger, men funker det som vedlegg i svært croppet og retusjert form? Min er altså i metall, men det er den samme, ikke sant?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 01-07-10 kl 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!For en nydelig lampe |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Om du har langt nok spisebord ser jeg ingen problemer med å ha to. Jeg var bekymret for om den gav nok lys, men det gjør den absolutt. Vi betalte rundt 800, men jeg tror du kan få den billigere i Danmark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Jeg har den over stuebordet ved sofaen.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Siden det ikke følger med selve lampen, hvor får man tak i det? Hva slags pære bruker dere? Har veldig lyst på |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Norm03 - gi meg styrke!Vi har sparepære inni vi. Den vises jo ikke uansett. Og så kjøpte jeg med sånn ledning/oppheng samtidig som jeg bestilte lampa.
![]() |
|
|