|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en sær film?Sin City?
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Anbefal meg en sær film?The Pillowbook (kinesisk film)
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Anbefal meg en sær film?
Jeg syntes den var kjempebra. En av de få filmene jeg har sett som har gjort et inntrykk. Gråt ikke noen ting, og var ikke i nærheten heller. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Brent av solen. Flott film!
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Må joine Fadese her. Jeg var helt istykkerrevet følelsesmessig etter den filmen. Et lite sekund var jeg fristet til å reise meg opp i salen og rope "stopp filmen" og det slo meg gang på gang at jeg ikke unnet meg å ha det så fælt som jeg hadde det da jeg så filmen. Den gikk rett inn i hjertet mitt - og ikke på en fin måte.
|
|
|
#10 |
|
Forelska
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Alt av Kaurismäki.
|
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Det har du rett i Balanse, det tenkte jeg ikke på. Men det ender jo optimistisk, da.
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Hvis hun trenger en god latter, anbefaler jeg "direktøren for det hele". En veldig morsom dansk dogmefilm av Lars von Trier.
|
|
|
|
#14 |
|
Vaklende
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Bin Jip så også lovende ut, men Underground, er det denne: http://www.imdb.com/title/tt0114787/ |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Nei, det tror jeg ikke. Vent, skal jeg sjekke ... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
<*(((<
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Kanskje ikke så veldig sær, men Darjeeling Limited er en fin film som ikke er av de vanligste. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Anbefal meg en sær film?Plan 9 From Outer Space.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Anbefal meg en sær film?Ikke kjempesære, akkurat, men ikke blant de mest kjente - og gode (og ikke deprimerende) filmer alle sammen:
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 25-06-10 kl 01:15. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Anbefal meg en sær film?Primer; en av de beste science fiction-filmene fra de siste ti årene; en intrikat, spennende og underholdene film laget nesten uten penger, men den ser fantastisk ut. Donnie Darko for voksne som det står på omslaget av den britiske utgaven. |
|
|
|
![]() |
|
|