|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg klarte aldri Kristin Lavransdatter, og sliter også med å bli ferdig med Irvings "Til jeg finner deg". |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Etter mitt traumatiske forhold til "Tenkningens historie" gadd jeg aldri å begynne på denne. Innså at filosofihistorie ikke er noe for meg.
|
|
|
#4 |
|
Pirkete
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?
Jeg prøvde å ta en snarvei og lese "Sofies Verden" i stedet for "Tenkningens historie". Fant ut snarveien var, som så mange andre snarveier, en omvei. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?"Prosessen" av Kafka. Den eneste boken jeg ikke har fullført...
|
|
|
|
#9 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?Kan bare komme på en bok som jeg ikke har lest ferdig. Det er Kristin Lavransdatter. Jeg har planer om å prøve meg igjen på den. Dessverre ligger den i en eske med mange gode bøker som er savnet. Mistet den esken med bøker for 8 år siden. Jeg har enda ikke gitt opp håpet om å finne den igjen. Har en følelse at den ligger bortgjemt i kjelleren til svigers. Hun kan nemlig ikke forstå hvorfor jeg vil kjøpe bøkene jeg vil lese :merkelig:
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Den la jeg fra meg for et par uker siden - igjen. Tror ikke den får flere enn disse to sjansene. Ellers har jeg igrunnen hatt suksess med å ta en bok opp igjen etter en god stund.
|
|
|
#12 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ble jeg heller aldri ferdig med. Det er dessverre mange andre også, som jeg aldri har kommet meg gjennom. For å nevne noen: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?Jo, altså. Noen her ble aldri ferdig med Foucaults pendel, og det er jo forståelig. Det er en dyp og vanskelig bok, og hvor mange er det egentlig som har lest hele, spør nå bare jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
ikke jeg heller |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Jeg! Jeg! Og jeg likte den kjempegodt! :hopper opp og ned og veiver barnslig med armene: Skumleste konspirasjonsteoriene jeg har vært borti, i hvert fall!
Den er faktisk på min har-lest-mange-ganger-liste, så den får du ta deg sammen og bli ferdig med!
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Signerer denne! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Så enig, så enig.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ulysses av James Joyce. Nå har jeg offisielt gitt opp. Den handler om Dublin, liksom :snork:
|
![]() |
|
|