|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Hvis man har lyst til å stille et spørsmål på forumet uten å si hvem man er, men synes det er greit at en selvvalgt modde vet hvem man er, så går det an å sende en PM til denne modden og be vedkommende legge ut spørsmålet. (Man kan selvsagt be en hvilken som helst bruker man stoler på til å gjøre det samme, men det er litt større sjanse for å bli gjenkjent som "en som kjenner bruker XX".)
![]() |
#22 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?
Antagelig verre med min vennine, Ebab - hun ga visstnok sønnen sin brownies til kveldsmat -bare fordi han hylte etter det.
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Jeg synes fremdeles det hadde vært ustyrtelig festlig med et underforum hvor man både kunne spørre og svare anonymt, men det er ganske koselig å bli kjent med alle disse venninnene deres også da.
![]() |
#24 |
ekstremt trøtt
|
Det gjorde min venninne våken i kveld og. Jeg tenker det var straff nok når snart 2 åringen holdt det gående 2,5 time ekstra.
![]() |
#26 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Min venninne 700 (den tøsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Shake it out!
|
Jeg krysser fingrene for at ikke min kompis Malfred leste det aC skrev om kakao, for det ryktes at han fremdeles har ganske mye sjokolade i kjøleskapet, og jeg er helt sikker på at grønnsaker til frokost hver dag i en uke umulig kan være bra.
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Jeg har også hørt tvilsomme rykter om isspising og dataspilling før middag hjemme hos min tvilsomme venninne Attak. Jeg har mange en gang vurdert bekymringsmelding, men det har seg sånn at hun er litt skummel.
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Malfred ga ungene sine is før middagen i dag han, og skylder på at han ikke gadd ta kampen med å få i dem noe mer fornuftig, og det var et par timer til middag. Han skylder på at det er varmt, men egentlig er det bare fordi han ikke orket tanken på lukten av makrell i tomat, som han visste at minstemann ville insistere på å få.
![]() |
#31 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Lurer på om alle disse venninnene har et eget forum, jeg, hvor de sitter og forteller om alt det syke deres venninner gjør.
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Min venninne Gnihsif Tuoraf ga minstebarnet sukkertøy før middag i dag. Bare fordi han hylte. |
![]() |
![]() |
#33 |
Shake it out!
|
Disse utlendingene, altså!
![]() |
#37 |
maler
|
Jeg også. Det ser seriøst ikke smart ut å sitte alene i sofaen og le høyt, men dog.
![]() |
#38 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Min venninne Hullet har gitt sønnen to is i dag. Heldigvis med sjokolade. Hun var også så uansvarlig og lot ham spille fotball ute i 32-33 graders varme i 5 timer totalt. Det var sikkert bare for at han skulle sovne fort så at hun fikk tatt seg et glass vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Skrive anonymt/uregistrert?Min venninne, Nayram ga barna vafler til formiddagsmat bare for å slippe å vente en hel time på at dattera skulle spise opp brødskiva si. Jeg anser dette som alvorlig brudd på søndagsvaffelloven, og hva verre er, det var ikke engang rent smør i vaflene.
![]() |
|
|