Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skrive anonymt/uregistrert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 22:51   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrive anonymt/uregistrert?

Hvis man har lyst til å stille et spørsmål på forumet uten å si hvem man er, men synes det er greit at en selvvalgt modde vet hvem man er, så går det an å sende en PM til denne modden og be vedkommende legge ut spørsmålet. (Man kan selvsagt be en hvilken som helst bruker man stoler på til å gjøre det samme, men det er litt større sjanse for å bli gjenkjent som "en som kjenner bruker XX".)

Gammel 29-06-10, 22:58   #22
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Min venninne Ræbesrik har akkurat gitt sin sønn is til kveldsmat. Syns dere jeg bør si noe om dette? Bør jeg ringe inn en bekymringsmelding?

Antagelig verre med min vennine, Ebab - hun ga visstnok sønnen sin brownies til kveldsmat -bare fordi han hylte etter det.

Gammel 29-06-10, 23:00   #23
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fremdeles det hadde vært ustyrtelig festlig med et underforum hvor man både kunne spørre og svare anonymt, men det er ganske koselig å bli kjent med alle disse venninnene deres også da.

Selv har jeg bare en kompis, Malfred, men han er til gjengjeld ganske ram til tider. Sist jeg snakket med ham hadde han norsk melkesjokolade til frokost. Og så lurer han på hvorfor vekta står stille.

Gammel 29-06-10, 23:00   #24
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Min venninne Ræbesrik har akkurat gitt sin sønn is til kveldsmat. Syns dere jeg bør si noe om dette? Bør jeg ringe inn en bekymringsmelding?

Det gjorde min venninne våken i kveld og. Jeg tenker det var straff nok når snart 2 åringen holdt det gående 2,5 time ekstra.

Gammel 29-06-10, 23:20   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh ikke si at vi har en sånn tråd igjen. Jeg har ennå vondt i magemusklene etter den forrige!

Gammel 29-06-10, 23:27   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne 700 (den tøsa ) svarte ha, ja og amen tidlig i dag tidlig, før hun var våken (klokka halv 11...), noe som resulterte i at hennes 2 døtre og døtrenes venninner spiste en halv sjokoladeplatekake til frokost. Jeg vurderte å ringe inn en bekymringsmelding, helt tll jeg leste det aC skrev om kakao.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:31   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

For noen venninner dere har. Tsk tsk ...

Gammel 29-06-10, 23:33   #28
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Min venninne 700 (den tøsa ) svarte ha, ja og amen tidlig i dag tidlig, før hun var våken (klokka halv 11...), noe som resulterte i at hennes 2 døtre og døtrenes venninner spiste en halv sjokoladeplatekake til frokost. Jeg vurderte å ringe inn en bekymringsmelding, helt tll jeg leste det aC skrev om kakao.

Jeg krysser fingrene for at ikke min kompis Malfred leste det aC skrev om kakao, for det ryktes at han fremdeles har ganske mye sjokolade i kjøleskapet, og jeg er helt sikker på at grønnsaker til frokost hver dag i en uke umulig kan være bra.

Gammel 29-06-10, 23:34   #29
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også hørt tvilsomme rykter om isspising og dataspilling før middag hjemme hos min tvilsomme venninne Attak. Jeg har mange en gang vurdert bekymringsmelding, men det har seg sånn at hun er litt skummel.

Gammel 29-06-10, 23:38   #30
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Malfred ga ungene sine is før middagen i dag han, og skylder på at han ikke gadd ta kampen med å få i dem noe mer fornuftig, og det var et par timer til middag. Han skylder på at det er varmt, men egentlig er det bare fordi han ikke orket tanken på lukten av makrell i tomat, som han visste at minstemann ville insistere på å få.

Gammel 29-06-10, 23:40   #31
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på om alle disse venninnene har et eget forum, jeg, hvor de sitter og forteller om alt det syke deres venninner gjør.

Gammel 29-06-10, 23:46   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Min venninne Gnihsif Tuoraf ga minstebarnet sukkertøy før middag i dag. Bare fordi han hylte. Og hun var borte fra ungene (den eldste er bare ni) i førti minutter for å hente barnas far på jobb, klokka ni om kvelden.

Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:48   #33
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Min venninne Gnihsif Tuoraf ga minstebarnet sukkertøy før middag i dag. Bare fordi han hylte. Og hun var borte fra ungene (den eldste er bare ni) i førti minutter for å hente barnas far på jobb, klokka ni om kvelden.

Disse utlendingene, altså!

Gammel 30-06-10, 00:02   #34
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Min venninne Romiam anbefalte meg å abonnere på denne tråden.

Gammel 30-06-10, 00:04   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne Teophilia synes at Hattifnatten snart skal uttale seg i denne tråden. :Ler fortsatt av forrige gang:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:04   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:14   #37
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min venninne Teophilia synes at Hattifnatten snart skal uttale seg i denne tråden. :Ler fortsatt av forrige gang:

Jeg også. Det ser seriøst ikke smart ut å sitte alene i sofaen og le høyt, men dog.

Gammel 30-06-10, 00:54   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Oi, det gjør visst jeg også! *snøft, hikst*

Gammel 30-06-10, 02:38   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne Hullet har gitt sønnen to is i dag. Heldigvis med sjokolade. Hun var også så uansvarlig og lot ham spille fotball ute i 32-33 graders varme i 5 timer totalt. Det var sikkert bare for at han skulle sovne fort så at hun fikk tatt seg et glass vin.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 06:34   #40
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Min venninne, Nayram ga barna vafler til formiddagsmat bare for å slippe å vente en hel time på at dattera skulle spise opp brødskiva si. Jeg anser dette som alvorlig brudd på søndagsvaffelloven, og hva verre er, det var ikke engang rent smør i vaflene.
De stakkars barna ble ikke bare feilnært, men måtte til og med spise dødelig bensin.

Men jeg regner med barnevernet allerede har tatt henne - de står jo som kjent ved smørkjøla i butikken og fersker alle foreldre som tenker å kjøpe margarin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.