Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lørdag, det er lørdag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-10, 13:18   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdag, det er lørdag!

Sitter og nyter en kaffekopp å venter på sola. Skal på årlig sommerfest hos en venninne etterpå, blir hyggelig tror jeg.

Gammel 03-07-10, 23:27   #2
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ble invitert over til naboen på vindrikking.
Vurderer om jeg skal gå eller bli hjemme.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 13:21   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Noen har tatt ungen min og byttet den ut med ett murmeldyr.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 18:38   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Noen har tatt ungen min og byttet den ut med ett murmeldyr.

Hvis vet hvordan det har skjedd, så rop ut. Poden har begynt å være oppe lengre på kveldene nå når det er sommer og fri, men han våkner grusomt tidlig likevel.

Gammel 03-07-10, 19:56   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis vet hvordan det har skjedd, så rop ut. Poden har begynt å være oppe lengre på kveldene nå når det er sommer og fri, men han våkner grusomt tidlig likevel.

Ja jeg skal rope ut om jeg finner ut hvordan det skjedde. Hun hadde en "hvil" på 3 timer i dag men alikvel er begge ungene i sin dypeste søvn nå, ganske herlig i grunn.

Her har det vært en sløv lørdag i dag, ungene er i seng og mannen er ute en tur og jeg ser på Tour de France. Vuderer en pils til radioprogrammet mitt som starter senere i kveld.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 21:02   #6
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde tidenes kveld i går. Snuppa sovnet kl 19 og våknet ikke før 01.30. Det er ikke vane der i gården. Derimot har hun for vane å være lys våken kl 5 hver eneste morgen. Hva gjør man mot sånt?

Nå sitter jeg i sofaen og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Kanskje et glass vin? Det er jo ingenting på tv.

Gammel 03-07-10, 21:19   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har verken øl eller vin, og vi har plutselig sommervarme her. Det er så uvant at jeg har glemt å kjøpe inn verandaøl.

Jeg tror jeg må stikke opp til Exbo å gi ham dårlig samvittighet for et eller annet så han gir meg en øl.

Gammel 03-07-10, 21:26   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sur.
Skulle på fest hos Nessie i kveld. Men har jo da en mann som ikke har giddet å engasjere seg i legging i det hele tatt. Før måtte jeg puppe henne i søvn, så da var det jo greit, men de siste ukene har jeg ikke behøvd det.
Så da tenkte jeg at det skulle gå bra.
Men med rasende baby og nervøs mann er det ikke akkurat så godt å reise i fra dem, og jeg kjenner jeg blir skikkelig gretten av at er så klomsete med henne!!! Jeg har gitt han alle mulige anledninger til å delta i absolutt alt untatt amming selvfølgelig. Men han tar ikke initiativ.

Og vet dere hva han sa i går eller?
At han skulle være hjemme og sitte barnevakt i kveld.
FOr å si det slik så tør han ikke si det en gang til.

Nå er klokka så mange at jeg ikke gidder å dra.
ALle begynner å bli brisne og jeg skal ikke drikke, og det er ikke lenge til de drar på lokalet.
SÅ nå skal jeg sitte her og gi mannen min dårlig samvittighet resten av kvelden tenkte jeg. I finstasen.

Hva gjør man med slike menn egentlig?

En ting er sikkert, han skal ta ansvar for legging og kveldsstell fra nå av, for dette gidder jeg seriøst ikke. Møkkamann! :usaklig:

Gammel 03-07-10, 21:30   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Prat og sånn.

Og selvsagt skal han ha ansvar for kveldsstell og legging. Og kanskje være litt mer alene med ungene generelt? Han er pappa. Han skal ikke være nervøs og utrygg rundt ungene sine.

Men husk at du sier at han ikke tenker på det selv. Dere må nok legge opp et løp sammen.

Gammel 03-07-10, 21:34   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Prat og sånn.

Og selvsagt skal han ha ansvar for kveldsstell og legging. Og kanskje være litt mer alene med ungene generelt? Han er pappa. Han skal ikke være nervøs og utrygg rundt ungene sine.

Men husk at du sier at han ikke tenker på det selv. Dere må nok legge opp et løp sammen.

Bare en unge, og det burde han klare.
På dagtid er det helt greit for han å ha henne alene. Det er liksom legginga som er baugen tydeligvis.

hoff...

Gammel 03-07-10, 21:33   #11
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

mjau:
I morgen får du gi klar bekjed tidligom hvem som skal ta legginga!

Gammel 03-07-10, 21:37   #12
Malus
lurer

Malus sin avatar

Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg sitter forøvrig her og kjeder meg. Ungene sover, mannen er på utrikkingslag aog jeg er alene og kvalm (hva er vitsen med å være kvalm når man er gravid?). Tenker å ta en dusj, for så å legge meg tidlig. Men kommer meg bare ikke opp av sofaen...

Gammel 03-07-10, 21:53   #13
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mjau:
Her er poden akkurat lagt, vi hadde en skrekkopplevelse i Drammen i dag så jeg har klemt ekstra mye på minitrollet mitt resten av dagen.
Vil aldri oppleve noe lignende igjen altså.

Gammel 03-07-10, 22:00   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Mjau:
Her er poden akkurat lagt, vi hadde en skrekkopplevelse i Drammen i dag så jeg har klemt ekstra mye på minitrollet mitt resten av dagen.
Vil aldri oppleve noe lignende igjen altså.

Høres skummelt ut! Håper dere får en fin søndag i morgen

Gammel 03-07-10, 22:58   #15
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Høres skummelt ut! Håper dere får en fin søndag i morgen

Det var det også, ikke anbefalt å miste sønnen sin midt i Drammen sentrum nei.
Takk.

Gammel 03-07-10, 21:56   #16
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnevakt? Oioioi, da hadde det blitt månelyst her i heimen også, om mannen ytret noe slikt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.