Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 15:11   #1
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Mener de har sånne små tomme flasker på Åhlens også.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:10   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøker, ladere, BH-er og bikini. Det er det eneste jeg ikke får tak i enkelt-penkelt. Ellers pleier jeg å ha reisevariant av antibac, enten flytende eller servietter.

Duk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:11   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Duk.

Jepp, duk.
Bordet kan være stygt skjønner du

Gammel 09-07-10, 12:44   #4
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jepp, duk.
Bordet kan være stygt skjønner du

Jeg har også med duk... Og telys, vinåpner og fyrstikker!

Men kunne vel strengt talt klart meg uten da. Av ting jeg MÅ ha med er rettetanga mi, ladere, kamera, linser.

Gammel 09-07-10, 12:52   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Av ting jeg MÅ ha med er rettetanga mi, ladere, kamera, linser.

Rettetang altså?

Gammel 09-07-10, 12:57   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så lenge jeg har med linser, pass, kort og sko er jeg sikret. Og bøkser så klart. Mobil og lader er en selvfølge.

Gammel 09-07-10, 13:03   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vinåpner og grove knekkebrød

På typiske chartersteder som Kreta og Mallorca går det som regel greit å få tak i grove rundtstykker og knekkebrød. I år går turen til Sør-Frankrike og da safer jeg men knekkebrød i kofferten. To uker på bare loff er ikke noe særlig

Gammel 08-07-10, 15:36   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Fniser av svigermor!

Ellers kan bikinien byttes ut med strikketøy, før jeg kopierer Scarletts liste.
Lydbok er også kjekt å ha.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:40   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sykkel. :reiser ikke så langt: Løpesko og linser.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:41   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ørepropper, nesespray, myggspray (og gjerne netting og tape til evt. soveromsvindu), 3-4 pålegg i kjølepose, lactacyd, diverse medisiner til voksne og barn.

Jeg kjøpte nylig en super småboksmappe på apoteket i helsebygget i Lillestrøm. Med småbokser til kremer og sånt, sprayflaske, andre flasker, liten medisinboks++. Kostet 49,- eller noe sånt. Jeg bruker disse småflaskene mest til turer hvor jeg kun skal ha med ryggsekk på flyet, men enkelte ting som man bruker mindre av kan være kjekt å ta med i småbokser. Ellers har jeg brukt urinprøveglass til å ha bodylotion og sånt i på lengre turer.

Sist redigert av Irma : 08-07-10 kl 15:46.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 16:01   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Irma: Kjølepose? Må nok ha med Prim til en liten kresen Propell

Gammel 08-07-10, 16:05   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Solkrem og bøker. Det er vanskelig å få tak i solkrem uten parfyme på typiske "sydensteder".

Gammel 08-07-10, 21:15   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Irma: Kjølepose? Må nok ha med Prim til en liten kresen Propell

Ja, sånne harryposer vet du. Det er bare å låne en pose av oss hvis du trenger. Putter gjerne oppi et par fryseelementer også. Siden jeg lever litt sånn lavkarboish så tok jeg med meg cottage cheese og kesam og sånt også nå sist, i tillegg til div. pålegg. Holdt seg ordentlig kaldt hele veien.

Gammel 08-07-10, 21:19   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, sånne harryposer vet du. Det er bare å låne en pose av oss hvis du trenger. Putter gjerne oppi et par fryseelementer også. Siden jeg lever litt sånn lavkarboish så tok jeg med meg cottage cheese og kesam og sånt også nå sist, i tillegg til div. pålegg. Holdt seg ordentlig kaldt hele veien.

Sånn pose ja, sånn har jeg.
Skal ha med en liten Nille kjølebag, så vi hiver oppi litt pålegg til Propellen med kjøleelementer.

Gammel 08-07-10, 21:24   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Mye som er en selvfølge. Pass, penger, klær, sminke etc etc.

Men medisiner må med. Vanlige smertestillende som passer oss alle, og nesespray. Ørepropper er også bra.

Gammel 08-07-10, 15:51   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pass. Og gjerne penger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:53   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fotoapparat!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 16:14   #18
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takket være denne tråden fikk jeg pakket med en bok. :Puh: Jeg har stresset sånn med pakkingen i dag at å tenke utover alt "nødvendig" har det ikke streifet meg at jeg muligens får en sjanse til å roe ned selv med en bok.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 20:10   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utenom det nødvendige kjem eg ikkje på noko eg MÅ ha med. Kanskje ei bok ja. Og sminkepungen.

Mobil og sminke MÅ eg ha med.

Gammel 08-07-10, 20:28   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Flasker er i boks. Lindex på Tveita hadde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.