|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år skal vi to, kanskje tre, uker til Kreta. Pappaen min har kjøpt et hus der, så vi bor gratis. Vi må en tur over øya til "landsbyen vår", og det er derfor vi vurderer tre uker.
|
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år da er det flere ting det står mellom. Fiskeferie langs norskekysten, Lalandia i Billund (heeelt fantastisk sted) tilbake til Danmarks fineste øy:Fyn, eller Gøteborg. Har like mye lyst til alt jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Jeg er litt usikker.. hvis vi skal til Thailand til jul neste år så blir det nok hjemmeferie på sommeren
|
|
|
#24 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi reiser til varmere strök to ganger i aaret. Senere i aar blir det Mauritius ogsaa skal vi til Thailand neste vinter. Sommerferiene pleier vi aa tilbringe i Sör-Europa. De siste aarene har det blitt annenhver gang Spania og Italia - utenom typiske turiststeder. I aar skal vi til Spania, saa da blir det vel Italia neste aar. :spaar: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste sommer tror jeg nok det blir tur til Spania da årets tur måtte kanselleres pga svangerskapet mitt. Har tilgang til hus der så når og hvor lenge vi blir er veldig usikkert nå. Ellers blir det nok tur til Trøndelag og til hytta i Trysil.
|
|
|
#26 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år SKAL vi på ferie en uke eller 2 ilag med gudmoren til ungen og hennes juli2010 unge :gleder meg:
|
|
|
|
#27 |
|
snur
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi var på campingferie for første gang i år og det er det ungene vil til neste år også, samme stedet
|
|
|
#28 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi har vært på Skagen Strand feriesenter i år. Anbefales på det sterkeste! Flotte ferieboliger (type rekkehus), med alt man trenger (ingen luksus) og flotte fellesområder med minigolf, lekeplasser, tennis, flott sandstrand mm. Inne er det badebasseng, lekerom og restaurant/grill. Barna våre elsket å være på senteret, dog uten at det var noe heseblesende/stressende atmosfære (som jeg alltid er redd for). Skagen er en nydelig liten by, ca 10 minutters biltur unna. En kan også ta bilen og reise for å bade i Skagerrak, kun 10 minutters biltur unna. I området er det mange flotte utflukter å ta, og hvis man ønsker seg parker o.l. finnes også dette i overkommelig avstand. Vi kommer definitivt til å reise tilbake. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi skal til Legoland neste år. Har aldri vært Danmark, så det blir noe nytt. Skulle også vært i Hammerfest en tur, men vet ikke hva vi har råd/mulighet til. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år skal vi til Lofoten og vesterålen. Jeg gleder meg veldig, men vet at det nok ikke blir noen veldig varm sommer. Pyttsann, det er jo ikke derfor man tar turen oppover heller. Mangelen på varme veies fort opp av trivelig familie som tar godt imot en, vakker natur, og flotte fellesopplevelser.
|
|
|
|
#32 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Jeg vil tilbake til USA, men det spørs om lommeboken er enig. Drømmen (og kanskje planen... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi skal kjøre igjennom Europa neste år vi, med 3 barn. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år har jeg veldig lyst til å ha en uke i Hellas tidlig på sommeren og en uke rundt høstferietider, |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Tre uker ved middelhavet i juli i år gjorde meg til et nytt menneske. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Danmark har utrolig mye å by på for barn og voksne. Vi har nettopp kommet hjem fra vår sjuende sommerpå rad i Danmark og nytt av året var at vi prøvde Djurs sommerland. Hvorfor vi ikke har prøvd det før, aner jeg ikke, for det var hundre ganger kjekkere enn Legoland. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi håper også på USA tur neste år - har aldri vært der før. Sannsynligvis Florida, men regner med at vi leier en bil, så blir vel litt annet også - har f.eks veldig lyst å se New Orleans. |
|
|
|
![]() |
|
|