|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har man samme neglelakkfarge på hender og føtter eller ikke? | |||
| Forskjellig neglelakkfarge på hender og føtter |
|
16 | 19,05% |
| Samme neglelakkfarge på hender og føtter |
|
28 | 33,33% |
| Betyr ingenting |
|
40 | 47,62% |
| Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neglelakkpoll
Når ble rød standar tånegle farge?
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: NeglelakkpollJeg bruker veeeeldig sjelden neglelakk, og oftere på tåneglene enn på fingerneglene (sommer). Som regel går det i duse farger, men jeg må innrømme at jeg er modigere med farge på tåneglene. De er liksom litt lengre unna ...
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: NeglelakkpollVel, jeg lakker aldri fingerneglene, men tåneglene har med årene fått en liten dasj lakk. Ikke noe overilt hva farge angår. Liker en litt gjennomskinnelig perleaktig farge, jeg
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Samme her.
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Identisk som meg. Perlemor på tærene og kun fordi det er sommer.
|
|
|
#8 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: NeglelakkpollJeg lakkerer aldri fingerneglene. Om sommeren har jeg alltid knallfarger på tåneglene (for tiden er det turkis det går i). Jeg synes kanskje det blir i overkant med knallfarger begge steder, men det er da uansett opp til den enkelte hva man synes er pent.
|
|
|
#9 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Bilde?
|
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Jepp
|
|
|
|
#12 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NeglelakkpollMørkt på tæerne, transparent på fingrene. Tåneglelakk pleier å holde i en uke eller to, fingerneglene skal gjøres hver par dager.
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: NeglelakkpollBruker ikke neglelakk, men jeg synes det er penest med lik farge. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Trøtt
|
Sv: NeglelakkpollSterk farge eller fransk manikyr (pedikyr?) på tåneglene, noe diskret eller ingn ting på fingerneglene er det jeg liker best. Jeg har som regel blodrød eller rødt med litt lilla i på tåneglene om sommeren.
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: NeglelakkpollJeg syns det er finest med samme farge begge steder. Bruker ikke neglelakk, men har gjort et forsøk nå i sommer. Da har jeg hatt en transparant svak rosa lakk på både tær og fingre. Men erfaringen er den samme som før; mine sterke fine negler som lett blir lange, ender opp med å bli myke og flise seg opp i lag. Så nå er det bom stopp med denslags tull, og neglene skal få vokse ut i fred og ro. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: NeglelakkpollBruker farget neglelakk på tåneglene, og kun blank på neglene på hendene. |
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: NeglelakkpollBlank eller lys på fingrene, og knallfarger på tærne. Eg går stort sett alltid barføtt fra mai til september, og føler meg meir velstelt med farge på tåneglene. Har naturlig fransk manikyr på fingrane, så der trenger eg bare fila dei og ha på blank lakk.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NeglelakkpollHva er trenden i 2016? |
|
|
|