|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Får dine barn koffein | |||
| Ja, jeg har ikke tenkt så sinnsykt nøye over det, må innrømmes |
|
43 | 35,54% |
| Jeg prøver å begrense det, men det glipper noen ganger |
|
40 | 33,06% |
| De får det kun om jeg ikke vet det (i selskaper hos andre f.eks) |
|
20 | 16,53% |
| De får det aldri, under noen omstendigheter |
|
7 | 5,79% |
| Dustepåll/annet - presiser i tråden |
|
11 | 9,09% |
| Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Det hender de får det. Men svært sjelden.
|
|
|
#22 |
|
Ekvilist
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Jeg stemte at jeg ikke har tenkt så nøye over det. Men det er i grunn fordi de så vidt jeg vet aldri får i seg koffein, så jeg behøver strengt tatt ikke tenke så mye over saken. Pjokken har aldri smakt brus, tror jeg. Poden velger nesten alltid gul brus i bursdager. Men om det kun er Cola, eller han skulle ha lyst på det, så er det ikke noe jeg motsetter meg akkurat.
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Her må jeg si at ingen av alternativene passer.
|
|
|
#24 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Mja, de får, men vi begrenser til en viss grad. Cola drikker de. Te også, men her prøver jeg å ha koffeinfri te i hus. Mest for min egen del, siden jeg innser at kaffeinntaket mitt er så høyt at jeg godt kan begrense inntaket på andre områder.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Spin off - får dine barn koffein?
Sånn er vår gutt også. Stemte derfor "annet".
|
|
|
#26 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Eldstemann er ikke så glad i Cola og drikker det kanskje 2 gang per mnd. Te eller kaffe drikker han aldri. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?De får cola når vi drikker det, men det er ikke så ofte. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ræv med ører
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Cola drikkes bare når vi er på restaurant,så det er temmelig sjeldent.
|
|
|
#29 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Min eldste drikker gjerne litt cola hvis det serveres. Men det serveres i grunnen sjelden både hjemme og hos nærmeste familie.
|
|
|
#30 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Jeg er streng på at de ikke skal ha kunstige søtemidler, men koffein har jeg faktisk ikke tenkt over.
|
|
|
#31 |
|
Metallica!!
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Lille får ikke brus. Men hun drikker te av og til og så hender det at hun stjeler kaffe fra kruset mitt. Men nei, jeg forer henne ikke bevisst med koffein, og jeg prøver å gi henne hvit eller grønn te de gangene hun får te.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off - får dine barn koffein?De eldste barna drikker cola av og til. Jeg kjøper eventyrbrus de gangene jeg kjøper brus til hjemmet. Ungene våre drikke te uten koffein. De er veldig glad i te fra London Fruit and herb company og så liker de fremdeles Rooibos. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
bits and pieces
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Det er ikke ofte. Blir i bursdager evt eller når vi har hjemme, men de velger gjerne noe annet hvis det står mellom Cola og Fanta f.eks
|
|
|
|
#34 |
|
Epikur
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Det er et glass cola en sjelden gang. Ellers ikke noe, og Red Bull og sånn er ikke snakk om.
|
|
|
#35 |
|
Peppy!
|
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Her er jeg veldig striks, og femåringen min har aldri smakt cola. Jeg har sagt at han skal få smake når han blir 12 år, og det synes han er helt håååpløst. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Jeg er ikke så veldig nøye på det - men energidrikker får de ikke (urettferdig i følge eldste). Om det er cola eller fanta når de drikker brus bryr jeg meg ikke om, det er uansett ikke så ofte. Det hender de drikker te (mye melk og lite te), men aldri kaffe. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Ungen liker ikke brus eller kaffe. Dermed begrenser der seg fullstendig selv til aldri.
|
|
|
#40 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Spin off - får dine barn koffein?Ja de får koffein.
|
|
![]() |
|
|