|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har du på tv uten at noen ser på? | |||
| Nei, aldri |
|
54 | 38,30% |
| Ja, ofte |
|
40 | 28,37% |
| Det hender |
|
47 | 33,33% |
| Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Jepp. Særlig når det er noe sport jeg bare er sånn halvveis interessert i. Må ha på tv'n, så jeg kan se hvis det hyles høyt om et eller annet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Tven står ofte og surrer i bakgrunnen når jeg er alene hjemme. Det har bare blitt en (u)vane. Er vel redd for å gå glipp av noe
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Jeg svarte ja... men det er vel mer nei nå. JEG er ikke den som har TV'n på hele dagen, men ungene derimot - helt til mor kodet GET boksen så de ikke fikk se mer Disney hele dagen
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Tv står kunn på her hjemme om det er noen som ser aktivt på den. Jeg/vi synest det er bråkete og forstyrende og ha den på om ikke noen ser på den. Ungene lager nok liv som det er (på en god måte) og vist jeg er hjemme alene er jeg glad i litt stillhet eller høre på radio/musikk om det gjøres husarbeid.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Vi har TV-stue adskilt fra andre oppholdsrom og TV'n skal være av dersom ingen ser på.
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Nei. Jeg blir sprø av flere ikke-menneskelige lydkilder samtidig. Ikke ser jeg noen grunn til å ha den på heller, ut over at noen faktisk sitter og ser på.
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Ja TV'en kan nok stå på selv om ingen ser på den. Særlig jeg er flink til det, liker ikke at det er så stille rundt meg hvis jeg er alene.
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Jeg kunne ikke svare helt korrekt i pollen. TV står ofte på hjemme hos oss selv om ingen ser på. Det er tre stykker som skrur den på, og bare en som skrur den av hvis den ikke brukes. Jeg er den som skrur den av.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Nei aldri. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Ja, men vet ikke hvorfor. I kveld har jeg lest over hundre sider i boka mi, men TV-en sto på i bakgrunnen likevel (med lyden av).
|
|
|
#13 |
|
Permakulturell
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Nei, aldri. Den slås på kun når noen skal se noe spesifikt.
|
|
|
#14 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Her i huset slår alle av TVen når de er ferdige med å se på, så jeg tror aldri at det skjer at den bare står der og er på. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Ikke når bare jeg og mannen er hjemme, men ungene får i ferier/helger styre dette ganske selv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Nei. Den er stort sett bare på når ungene vil se på TV. I hverdagene vil det i praksis si en halvtime fra kl 18, men i ferier og helger litt nå og da. Jeg ser veldig sjelden på TV. Har den så og si aldri på på kveldstid.
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?TV-en står bare på når ungene ser på den eller Teomannen og jeg ser en film. Jeg synes det er utrolig forstyrrende med TV som står på i bakgrunnen. Jeg virkelig misliker bakgrunns-TV og synes det er lite hyggelig når jeg er på besøk et sted hvor TV-en står på. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?NEI! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du på TV når du ikke ser på den?Det hender den står på uten at noen ser på, men da er det fordi Poden har gått ifra barnetv uten å skru av, og jeg er for opptatt med mitt til å få det med meg med en gang. Jeg ser så og si ikke noe på tv, så hvis jeg slår den på er det for å sette på en musikkanal. Jeg er glad i musikk, og er veldig interessert i musikkvideoer.
|
![]() |
|
|