|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Treo (smertestillende) og Zovirax hvis noen av dere er plaget med herpesmunnsår.
|
|
|
#3 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?De fleste gjengangerne hos oss er nevnt allerede /barnemat, MME, karbonadedeig, kylling, kjøttpålegg, fullkornspasta) så kjøper jeg sånne 3pakk med barnejuice med sugerør. De er mye billigere enn de fra Nestle her hjemme og de har flere forskjellige varianter. Ikke noe tilsatt sukker. De har vi liggende til bilturer etc. Mye greiere enn å kjøpe sukkerjuice på bensinstasjoner. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Kjøper mye av de nevnte over.Men i tillegg har de en gjærblanding fra Dr.Oetker som kun skal heve en gang og da 15 minutter. Da slipper man 2 timers heving. Brukte den i dag og det funker supert. Bakverket ble litt tørt i dag men tror det skyldes at jeg brukte litt mye mel og litt lite smør. Ja og Herregårds eplecider.
|
|
|
#6 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?I tillegg til mange av de tingene som er nevnt over her er brusetabletter med C-vitamin utrolig mye billigere! 20 SEK for et rør, mot 60-70 NOK her i Norge. Gull verdt i forkjølelsessesongen utover høsten.
|
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Vært en tur i Sverige i dag etter utstillingen og det vi hadde med oss hjem var: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Vi har sluttet helt å kjøpe kylling i Sverige for ingen av filetene er fullstendig uten tilsetningstoffer som vann, salt og sukker. Husk også at ølet du får kjøpt i butikken inneholder mindre alkohol enn vanlig øl.
|
|
|
#10 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Jeg glemte majskrokar. Babysnacks av puffet ren mais. Som ostepop i konsistensen. Veldig stas for småtisser som er i ferd med å begynne å spise selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Hårfarge er også mye billigere.
|
|
|
#12 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Det ble mye kjøttpålegg, fantastisk herlig Ramløsa med grantaeple
|
|
|
#13 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Nescafe Latte Macciato pulver i boks er mye billigere i Sverige hvis du drikker det. Jeg hamstrer. En pakke med 8 poser koster over 30 nkr i Norge, mens en boks med nok pulver til 13 kopper latte koster ca 25 i Sverige. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva skal vi handle i Sverige?
Oi, såpass ! Da får jeg huske på det til neste runde.
|
![]() |
|
|