Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal vi handle i Sverige?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 00:18   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi handle i Sverige?

Alsol omslagsvann hvis dere har eksembarn.

Gammel 26-07-10, 01:23   #22
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I tillegg til mange av de tingene som er nevnt over her er brusetabletter med C-vitamin utrolig mye billigere! 20 SEK for et rør, mot 60-70 NOK her i Norge. Gull verdt i forkjølelsessesongen utover høsten.

Gammel 26-07-10, 01:27   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

en del frokostblandingsting (mye uten masse sukker), .

Men til gjenngjeld pakket full av fruktose

Kylling kjøper man ikke i sverige for de er fylt med vann så når du streiker de så svømmer de i steikepannen eller i ildfaste forma

Før når de hadde cider men stikkelsbær så var det værd å kjøre i 2 timer for å kjøpe det :savner:

Sist redigert av Honda : 26-07-10 kl 01:46.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 01:38   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vært en tur i Sverige i dag etter utstillingen og det vi hadde med oss hjem var:

28 kg tørrfor til hundene, noen pk treningsgodbiter, store bokser hundemat, bokser kattemat, noen bokser hvite bønner i tomatsaus, godteri, indrefilet, kassler, diverse pålegg, diverse tørrvarer, kyllingklubber, pærecider uten alkohol, caprisonne, det tror jeg var det som ble med oss hjem i dag.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 03:36   #25
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jordnötringar. Nam! Finner det blant potetgullet.

Gammel 26-07-10, 05:35   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sluttet helt å kjøpe kylling i Sverige for ingen av filetene er fullstendig uten tilsetningstoffer som vann, salt og sukker. Husk også at ølet du får kjøpt i butikken inneholder mindre alkohol enn vanlig øl.

Vi pleier å kjøpe frosset elg- og viltkjøttdeig, kjøttboller (tror det er Mors som er uten tilsetningstoffer), indrefilet, svinebiff, fullkornspasta, ris, amerikanske greier til meg og det vi måtte trenge ellers for øyeblikket.

I den ene store sportsbutikken i den nederste delen har de godt utvalg skate- og joggesko til en billig penge.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 09:01   #27
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg glemte majskrokar. Babysnacks av puffet ren mais. Som ostepop i konsistensen. Veldig stas for småtisser som er i ferd med å begynne å spise selv.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:10   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Men til gjenngjeld pakket full av fruktose
:

Er de? Så teit. Jeg har jo ikke kjøpt noe særlig sånt siden de inneholder mange ting jeg ikke tåler, har bare sett det. Jeg pleier å gå i "selvplukk" på ICA og kjøpe ulike frø og gryn, de er ikke tilsatt noe som helst.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:20   #29
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vaske- og skyllemiddel
Barnemat, om dere trenger det ... Mye bedre utvalg og endel billigere.

Gammel 28-07-10, 11:24   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Hundemat og vaskemidler kjøper jeg også. Takk Tinka for at du minnet meg på det.

Gammel 28-07-10, 13:04   #31
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hårfarge er også mye billigere.

Gammel 28-07-10, 13:16   #32
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble mye kjøttpålegg, fantastisk herlig Ramløsa med grantaeple en mengde godis, ferdigblandet nan, øl, cherry cola og kjøttdeig. For å ikke nevne masse treningstøy til gubben.
Neste tur håper jeg å få vært med selv så jeg kan ta en kikk på litt annet enn hva mannen min ser etter.

Gammel 28-07-10, 15:42   #33
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hundemat og vaskemidler kjøper jeg også. Takk Tinka for at du minnet meg på det.

Bare hyggelig det, for man sparer mange penger på å kjøpe det i Sverige.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 16:51   #34
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Nescafe Latte Macciato pulver i boks er mye billigere i Sverige hvis du drikker det. Jeg hamstrer. En pakke med 8 poser koster over 30 nkr i Norge, mens en boks med nok pulver til 13 kopper latte koster ca 25 i Sverige.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 19:58   #35
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Nescafe Latte Macciato pulver i boks er mye billigere i Sverige hvis du drikker det. Jeg hamstrer. En pakke med 8 poser koster over 30 nkr i Norge, mens en boks med nok pulver til 13 kopper latte koster ca 25 i Sverige.

Oi, såpass ! Da får jeg huske på det til neste runde.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.