Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Saftisformer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 09:52   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saftisformer

Åhlens hadde iallefall før.

Gammel 27-07-10, 10:00   #22
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var litt på spøk assa.
Det beste med sånne iser er jo at ungene kan få spise sunn is. Ungene mine spiser gjerne sånne iskremer hver dag, eller i hvert fall flere ganger i uka. Spørs hva jeg lager dem av, men stort sett er det smoothies med banan, frosne bær, nøtter, egg og Biola.

Forstod det, egentlig.
Ja, bare de får noe kaldt som heter is, så spiller det omtrent ingen rolle hva vi lager den av. Og da kan den lagest av noe sunt.

Jeg må kjøpe meg noen mindre former snart.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 11:50   #23
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt mine på Åhlens (den nær Youngstorget eller hva pokkern det heter).

Gammel 27-07-10, 12:30   #24
Picayune
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2008
Picayune har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøp noen som ikke henger sammen. Jeg har både de fra Tupperware og de fra Åhlens. De fra Åhlens henger det fire is sammen, så det blir veldig knotete når de skal tines under det varme vannet i springen. Foretrekker helt klart Tupperware sine som kan tas ut en og en. Dessuten er de tette så du er ikke avhengig av at de står i fryseren.

Picayune er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.