Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Inception?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 19:24   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inception?

Alle filmer er vel greie å se alene? Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du mener. Eller jeg skjønner at du foretrekker å gå sammen med noen på kino, men er det avhengig av hva slags film det er?

Gammel 02-08-10, 19:32   #22
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, skal jeg gå alene må det være verdt bryet hvis du skjønner. Er den like grei å se hjemme så venter jeg. Sex and the city 2 for eksempel ble jeg med å så med en venninne. Den ville jeg ikke gått og sett alene. Gjesp forresten.

Sist redigert av emm : 02-08-10 kl 19:50.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:35   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, sånn ja. Ja, Inception er verdt å gå og se på stort lerret. Og den avveiningen skjønner jeg veldig godt, altså. "Pratefilmer" kan man ofte like gjerne se hjemme, og dersom tid/barnevakt er en begrenset ressurs, så prioriterer man såklart de visuelt storslagne. (Selv om det er kjipt, kjipt, kjipt med teksting, og spesielt på visuelt storslagne filmer.)

Gammel 02-08-10, 20:06   #24
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Med null mulighet for barnevakt, er dette en film det er greit å gå alene å se? Jeg tror aldri jeg har vært på kino alene, men denne gangen frister det, bare for å få den med seg på stort lerret.

Vi har samme problem. Så kjedelig!

Gammel 03-08-10, 16:15   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg angrer på at jeg ikke leste meg opp på den før jeg så den. Føler at jeg brukte halve filmen på å skjønne opplegget.

Jeg så filmen ute å vite noe men kom fort inn i den.Men slutten iriterte meg

Gammel 04-08-10, 16:47   #26
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Men slutten iriterte meg

...mens jeg synes den var genial! Alt annet ville punktert hele filmen etter min mening.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 18:18   #27
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

...mens jeg synes den var genial! Alt annet ville punktert hele filmen etter min mening.

Helt enig

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:17   #28
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal se den alene i kveld. Så ikke spoil!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:18   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja der ser man hvor forskjellig man er

Gammel 04-08-10, 19:26   #30
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg skal se den i kveld. Gleder meg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:29   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal se den i morgen kveld om vi får barnevakt. Det spørs, mannen skal smiske skikkelig med svigers (som har ferie og ikke gjør noe allikevel, men jammen er det stress å passe barnebarna litt, til og med når de sover). Kryss fingrene.

Gammel 04-08-10, 20:13   #32
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skal se den alene i kveld. Så ikke spoil!

Du kan ikke se den alene. tenk om du grafser sidemann i armen for at du blir redd.Tenk hvor flau sidemann blir da .

Gammel 04-08-10, 20:15   #33
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ikke se den alene. tenk om du grafser sidemann i armen for at du blir redd.Tenk hvor flau sidemann blir da .

Kjent problem, men det varer ikke så lenge av gangen. Vanligvis er det tomt i setene ved siden av meg sånn etter det første kvarteret av filmen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:16   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Redd? Av denne?

Gammel 04-08-10, 20:18   #35
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Redd? Av denne?

Ja den var faktisk skummel.. Innimellom.
Eller kanskje ikke skummel akurat men sånn "nei nå tør jeg ikke se"
Å jeg sitter å ler av skrekkfilmer...

:rar:

Gammel 04-08-10, 23:10   #36
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Ja den var faktisk skummel.. Innimellom.
Eller kanskje ikke skummel akurat men sånn "nei nå tør jeg ikke se"
Å jeg sitter å ler av skrekkfilmer...

:rar:

Jeg er motsatt. Jeg tør ikke se skrekkfilmer, men kan ikke skjønne hva som var skummelt i denne? Kan du ha drømt?

Jeg likte filmen veldig godt.

Gammel 04-08-10, 23:47   #37
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok. Ut og fikse barnevakt. Denne må vi se på kino!

Gammel 06-08-10, 02:10   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg og mannen min så denne i kveld. Helt grei. Eller faktisk veldig bra da, men jeg tror jeg hadde altfor høye forventninger? Jeg syntes effektene var supre, og jeg likte filmen godt, men jeg skjønner ikke helt "oppstusset". Kanskje det ikke akkurat hjalp at jeg var tissetrengt så det holdt under halve filmen og at jeg var veldig, veldig trøtt.

Gammel 06-08-10, 10:16   #39
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Har barnevakt og skal se den. I kveld.

Gammel 08-08-10, 10:53   #40
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Jeg er motsatt. Jeg tør ikke se skrekkfilmer, men kan ikke skjønne hva som var skummelt i denne? Kan du ha drømt?

Jeg likte filmen veldig godt.

Nei som jeg sa ikke skummel men kommer fortsatt ikke på orden
Men veldig sånn "åh nei krarer de det?jeg tør ikke se for at det er for spennende.

OH spennende var ordet jeg lette etter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.