Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 00:39   #21
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?

Fruktnøtt. Haribos ferskengodteri.

Frutnøtt er selvforklarende - sjokolade med ubehagelige overraskelser. Ferskengodteri lukter enda verre enn det smaker.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:41   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pinnekjøtt. "Godt" smør. Chevre. De fleste oster som smaker sterkere enn Jarlsberg. Kulturmelk. Engelsk konfekt. (Ja! Det tar kaka, tror jeg. Noe så motbydelig! )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:43   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og sånn nøttekake med gult oppå. *i kakemodus* Den ligger tett oppunder delfiakaken. Blir uvel bare jeg ser en slik.

Gammel 02-08-10, 00:43   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, og sånn nøttekake med gult oppå. *i kakemodus* Den ligger tett oppunder delfiakaken. Blir uvel bare jeg ser en slik.

Ah, suksessterte? Det beste som finnes!

Gammel 02-08-10, 00:45   #25
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Engelsk frokost. Hvor man tar noen loffskiver litt pålegg og drukner dette i brune bønner.
Dette har jeg i hverfall erfart blendt engelskmenn når vi har frokostbuffe i utlandet.

Gammel 02-08-10, 00:47   #26
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en ekte alteter, men lever og hvalkjøtt kan jeg virkelig spare meg for.

Gammel 02-08-10, 00:47   #27
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ostepop.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:47   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel tomatbønner engelskmennene bruker? I hvert fall de gangene jeg har vært i england, samt at det er det min engelske eks-onkel spiste. Jeg elsker skikkelig engelsk frokost, med loff og alt, hehe.
Og jo mer tåfis en ost lukter, jo bedre er det. Jeg blir jo sulten av denne tråden!

Gammel 02-08-10, 00:47   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn nøttekake med gul krem er jo deilig.
Alle oster fra geit kan jeg gjerne holde meg unna, og sånne som lukter tåfis. Det samme gjelder majones, rakfisk og gravfisk, ferdigkjøpte kaker, ahlgrens biler og Toro gryteretter. Ja, og kvæfjordkake.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:48   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ostepop.

Og stekt ostekake!

Gammel 02-08-10, 00:49   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og stekt ostekake!

Har du SMAKT New York Cheesecake med bringebærcoulis? :invitere Elinblu på besøk og tvangsfore:

Gammel 02-08-10, 00:49   #32
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Leverpostei. Ekkel lukt, ekkel smak. Leverposteirester i smøret er ubeskrivelig vemmelig. Før jeg fikk barn, fikk ikke mannen lov til å ha leverpostei i kjøleskapet en gang. Nå må jeg forholde meg til det daglig, og det går faktisk. Men spise det kommer jeg aldri til å gjøre.

Gammel 02-08-10, 00:53   #33
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

:forundret over hva folk ikke spiser, i mine øyne, av vanlige ting, hehe:

Gammel 02-08-10, 00:54   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Leverpostei. Ekkel lukt, ekkel smak. Leverposteirester i smøret er ubeskrivelig vemmelig.

De fleste typiske barnepålegg er nesten uspiselige, synes jeg. Leverpostei. Kaviar. Prim. Makrell i tomat.

Og fårepølse! :urk:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du SMAKT New York Cheesecake med bringebærcoulis? :invitere Elinblu på besøk og tvangsfore:

Jeg er sikker på at du har mange kaker i ditt arsenal som vil falle i smak, for jeg er en slikkmunn av dimensjoner.

Gammel 02-08-10, 00:57   #35
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg er en ekte alteter, men lever og hvalkjøtt kan jeg virkelig spare meg for.

Lever greier jeg ikke,men hvalkjøtt er en delikatesse. Det ligner ikke hverandre i smak.

Gammel 02-08-10, 00:58   #36
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Leverpostei. Ekkel lukt, ekkel smak. Leverposteirester i smøret er ubeskrivelig vemmelig. Før jeg fikk barn, fikk ikke mannen lov til å ha leverpostei i kjøleskapet en gang. Nå må jeg forholde meg til det daglig, og det går faktisk. Men spise det kommer jeg aldri til å gjøre.

Leverpostei med agurk og majones går det mye av her i huset.

Gammel 02-08-10, 00:58   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, og så sylteagurk. Jeg begynner å innse at jeg er litt sær.

Gammel 02-08-10, 01:00   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njæh. Brunost er ekkelt, da. Mest på grunn av konsistensen. Og så er det ekkelt med sukker i kaffen, i alle fall hvis det er svart kaffe. Men ellers kommer jeg ikke på så mye.

Gammel 02-08-10, 01:01   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikker på at du har mange kaker i ditt arsenal som vil falle i smak, for jeg er en slikkmunn av dimensjoner.

Ja, jeg tror ikke mitt hus hadde vært den verste plassen å være på besøk.

Gammel 02-08-10, 01:02   #40
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det aller meste er jo spiselig. Unntatt banan.

Som jeg skulle ha sagt det selv! Banan legger igjen ett vegg til vegg teppebelegg i munnen og jeg får kvelningsfornemmelser.

Jeg spiser ikke mat som har ligget i kausisk soda (benyttes kun til å lute møbler med her i huset)
Jeg spiser ikke mat som ser på meg før jeg setter tenna i det.
Jeg spiser ikke levret blod.
Jeg spiser heller ikke rak-fisk etter ett traumatisk opphold på Rak-fiskfestival på Fagernes...
*men akevitten som man gjerne svelger den ned med kan jeg godt like*

Ellers er jeg ganske åpen for det meste

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.