|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?Vi kan forøvrig kjøpe så mange ekstrauker vi vil i løpet av medlemsperioden. Har ingen begrensninger. Vi kan også kjøpe så store leiligheter vi vil. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?Vi har også vurdert RCI, og etter å ha regnet på det ser vi at det ikke lønner seg for oss. Enda vi reiser på utenlandsferie ca 3 uker pr. år og ser på Norgesferie som ikke-ferie. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?Jeg blir i alle fall helt matt av å sjekke charterpriser i alle fall for og sammenlikne litt. Det er i alle fall dyrt siden vi er 5 og må ha 3-roms leilighet. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I farta!!
|
Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?Eg har ikkje kjennskap til dette men har kikka ein del på å leie leilighet privat eller gjennom selskap og bestille rutefly. Dette blir mykje billigare for oss som er 5 stk. Det var ganske billig å leie leilighet egentlig, hvertfall i juni når me ville reist (skoleslutt).
|
|
|
#25 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som er med i RCI eller kan bruke fordelen deres gjennom andre?
Vi reiser aldri charter med barna, kun dersom meg og mannen drar på billigferier aleine.
Jepp, slik gjør vi det også. Vi har ikke betalt mer enn max 22 000,- for 14-dagers ferier for oss 5 de siste 5 årene. |
|
|
|
![]() |
|
|