|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg tok lappen i våres. I Oslo koster det obligatoriske opp mot 20.000,- så kommer kjøretimer, samt teoriprøven og oppkjøring på toppen av disse. Enkelttimer kostet 550,- og doble 1100,- 50 kroner dyrere på kveldstid. Jeg kjørte ikke noe privat, kun kjøretimer. Jeg har ikke giddet å regne på hva jeg har brukt, det har ingen hensikt. Det var nødvendig og jeg hadde råd. Alt jeg trenger å vite.
![]() |
#23 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?
Det er ganske likt her, tror jeg. I fjor spurte jeg noen lokale kjøreskoler på pris, og da lå det på omtrent 18 000 for det obligatoriske, teoriprøve og oppkjøring. Mer hvis man skulle ha teorikurs, men det trenger jeg ikke.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg tror det kostet i overkant av 15.000,- (15 år siden). Øvelseskjørte ikke, hadde kun dobbelttimer med kjørelærer. Droppet også teorikurs, siden det ikke var obligatorisk da jeg tok lappen. Syns det var like greit å lese meg opp selv. Sto på første forsøk både på teori og oppkjøring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tok den i juni 1999 og betalte rundt 18.000,- mener jeg å huske. En kjøretime kostet 330,- kroner. Jeg hadde såvidt tatt i et ratt før jeg tok kjøretimer, så jeg trengte endel (24 enkle timer, tror jeg + alt det andre greiene).
![]() |
#26 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tok det i 2005 betalte sånn ca 15000 kr. Tok den iløpet av 2 mnd. Øvelstekjørte MYE hjemme. Husker helt ærlig ikke hvor mange kjøretimer jeg hadde. Kanskje 7 eller 8.
![]() |
#29 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?32000 pluss avgifter til NAF/biltilsynet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg tok trafikalt grunnkurs noen år før jeg begynte med kjøretimer. Inkl det brukte jeg kanskje 22.000, og da hadde jeg 3 eller 4 dobbelttimer.
![]() |
#31 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?
Par år før deg, og jeg betalte rundt 1300,-
![]() |
#32 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Ja, jeg kjørte opp i januar i fjor, så dette var i perioden oktober-januar. (Jeg var fiks ferdig med alt obligatorisk fra slutten av oktober til begynnelsen av desember.
![]() |
|
|