|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette iberiamøkkasnegle?Fargen er mer gråsvart enn brun, den så ikke brun ut i virkeligheten, bare på bildet. Mannen observerte en helt svart en også, men den klarte han ikke å finne igjen etterpå. Han fant sneglene mens han ryddet i bærbuskene, altså kappet vekk døde greiner, blader og gress. Ingen ting på plenen og ingen ting på grusveien. Vi fant et par boasnegler på tomta for tre år siden, men har ikke sett snurten av dem siden. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Er dette iberiamøkkasnegle?Så lenge det er helt på det rene at det ikke er en Boasnegl, så er det i grunnen bare å ta knekken på dyrene, synes jeg. Mulig jeg er orntlig fæl men snegler er søren meg ekle saker altså.
|
|
|
|
#23 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Er dette iberiamøkkasnegle?Etter at det omtalte bildet ble tatt har vi ikke sett en eneste snegle på tomta. Før i dag. Vi fant et sneglerede under hellene, fullt av små grå og stripete/prikkete snegler. Ikke en eneste brun |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Er dette iberiamøkkasnegle?Den ser definitivt ut som en Iberia, ja. Vi har mange av dem og de ligger oppi pottene og koser seg med nelliker og alskens.
|
![]() |
|
|