|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupBegge var fine, men om jeg må velge synes jeg den blå var finest på deg. |
|
|
|
#23 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupBegge var fine, men jeg syns den rød og hvite var finest.
|
|
|
|
#24 |
|
Tøff
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupDu ser slett ikke gravid ut, og i tillegg til å synes at den første kledde deg best, synes jeg også den var mer pyntet. Med sølvsko og veske til blir det knall. =)
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupJeg synes også den første, den var kjempefin! Den røde og hvite er også fin, men kanskje mindre pyntet? Sølvsko og en fin veske til den første, så er antrekket komplett! Kos deg i bryllup! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupSyns du var like fin i begge kjolene, og da stemmer jeg definitivt på den blå til bryllup.
|
|
|
#29 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupEr enig med dei fleste her |
|
|
|
|
|
#30 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupÅh, den der kjolen har jeg hatt lyst på i evigheter, men det har aldri passet å prøve den med to barn på kjøpesenteret. Den var kjempeflott på !
|
|
|
#31 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupDen første! Du kledde fargen på den veldig godt, den røde ble liksom litt kjedelig i forhold til den, selv om den også var fin!!
|
|
|
#33 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupDen første var helt flott på!
|
|
|
#34 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupSynes du er penest i den annen, men den første er mere bryllupsfin.
|
|
|
#36 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupJeg har noenlunde samme figur, og ville følt meg tryggere i den rød/hvite. Ihvertfall til det hadde kommet noen glass innenbords.
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupFiguren er nok penest i den røde, men det blir den turkise til bryllup. Jeg har kjøpt BH med litt push (kjolen er litt stor i cupen) og hold in panties som rekker opp til under puppene. :lekker: Jeg har kjøpt sølvveske, men det er jo klin umumlig å oppdrive passende sølvsko.
|
|
|
#40 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg har kjøpt en kjole til bryllupDet blir nok bra! |
|
|
|