Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen londonfarere som kan hjelpe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 14:28   #21
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen londonfarere som kan hjelpe?

Spise på The Ivy. Jeg spiste der i juni og fikk et glimt av Joey fra Friends. Veldig god mat, ikke avskrekkende dyrt og ikke veldig stivt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 14:41   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må visst ha med meg noen store har jeg en følelse av.

Takk for restauranttips Claire! I kveld skal jeg sette meg ned og google opp forslagene og legge en slags plan.

Gammel 05-08-10, 14:45   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant f.eks disse på Evans, de er mye mer meg enn en del av støvlettene på Duoboots for eksempel. Spørsmålet er om de er vide nok i leggen.

Gammel 05-08-10, 14:49   #24
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEG har hatt støvletter fra Evans. Det burde si litt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 14:53   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

JEG har støvletter fra Evans. Det burde si litt.

Hm, kanskje det er håp? Jeg tipper at vi ikke har himmelvid forskjell i størrelse på leggene. Jeg har ikke målt mine på lenge, men de er mye større enn at jeg kan få på meg vanlige støvletter iallefall.

Gammel 05-08-10, 14:56   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hm, kanskje det er håp? Jeg tipper at vi ikke har himmelvid forskjell i størrelse på leggene. Jeg har ikke målt mine på lenge, men de er mye større enn at jeg kan få på meg vanlige støvletter iallefall.

Jeg tror jeg var nesten like kraftig i leggen da som jeg er nå. Og nå er jeg ca 50 cm rundt leggen, om ikke mer. Og jeg har ikke hørt om NOEN som har så kraftige legger, så jeg tror du kan være trygg på at størrelsene der er romslige.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:00   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere må jo ha med dere en afternoon tea når dere er der. Acsa og jeg var på Browns hotel for to år siden, det ble bestilt i god tid for øvrig, og der var det ikke noe å klage på. I fjor var jeg og familien på Harrods og spiste/drakk afternoon tea. Det var også veldig OK. Matbutikken på Harrods har også noe for de fleste.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:02   #28
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Afternoon tea ja, det kunne vært noe. De har det på hotellet vårt også, men der tipper jeg det er "stivpyntet" som gjelder. Jeg kunne i grunn tenke meg en tur på Harrods. Jeg kjøpte en gang noen karameller der som var sinnsvakt gode. Jeg har aldri glemt dem.

Gammel 05-08-10, 15:08   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Afternoon tea er noe vi sakl prøve å få til også.
Irma: du har nummeret mitt. Send gjerne en meld hvis dere er klare for litt sosialisering mens dere er der.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:09   #30
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Afternoon tea er noe vi sakl prøve å få til også.
Irma: du har nummeret mitt. Send gjerne en meld hvis dere er klare for litt sosialisering mens dere er der.

Will do! Dere skal dra samme dato som oss, skal dere ikke?

Gammel 05-08-10, 15:11   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jo, det var vel det vi fant ut, men vi reiser tidlig på morgenen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:11   #32
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fant f.eks disse på Evans, de er mye mer meg enn en del av støvlettene på Duoboots for eksempel. Spørsmålet er om de er vide nok i leggen.

Det er disse jeg har! Faktisk nesten for vide i leggen til meg og jeg har den minste leggstørrelsen.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 00:10   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Det var et par andre ting jeg lurte på også.

Butikk med kule lamper? Gjerne fargerike. Har en stue som venter på å møbleres med lamper.

Også lurer jeg på hvordan åpningstidene i London er. Butikkene i Oxford street? Sentere og matbutikker?

Gammel 06-08-10, 09:42   #34
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en del år siden jeg var i London, men vi spiste på en kinesisk restaurant som jeg aldri glemmer. New Diamond Restaurant som ligger i SOHO. Mye kan ha forandret seg, men det var iallefall supergod mat der, og veldig bra service.
Googler den nå, og ser den fortsatt eksisterer. Ligger i Lisle Street.

Gammel 07-08-10, 23:31   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

En ting som er greit å vite, er at på søndager åpner de fleste butikkene ikke før 12. Vet ikke om dere er der på en søndag da, men det kan være kjekt å vite.

Ellers ville jeg styrt litt unna Oxford street hvis mulig, jeg synes det er ufattelig slitsomt der. Jeg har blant annet vært i Kensington High street, der er det mange av de samme butikkene og litt roligere, og så er det en herlig stor Whole foods der. Men klart, Bravissimo er vel i Oxford street-området. :har ikke vært der enda: God tur!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:35   #36
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Takk for svar ingling! Det er ikke så mange av butikkene jeg har tenkt meg til som ligger i Oxford street. Skal finne Kensington High street.

Noen som vet hva åpningstidene på Boden er? Jeg blir litt forvirret av hjemmesiden.

Gammel 07-08-10, 23:37   #37
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

K. High street er meget bra.

Gammel 09-08-10, 23:20   #38
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Åh så spennende med London-tur.
Monsoon har størrelse 46, de har masse fine klær. Finnes overalt i London, vi så iallefall en 5-6 butikker der vi var.
Ellers har M&S og en butikk jeg ikke husker navnet på som ligger i Oxford Street, vis a vis MCDonalds (letteste holdepunktet) litt større størrelser.

Og om du vil ha kule sko - Neal Street - helt supert.

GOD tur - og det er masse gode spisesteder i Chinatown - kan anbefale Crispy Duck eller Korean Kitchen, om du liker den typen mat.

Carnaby Street og covent garden er også verdt å få med seg:-)

Gammel 11-08-10, 01:17   #39
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spise:

Veldig ok, middagssted i nærheten av hotellet deres: http://www.galvinrestaurants.com/sec...istrot_de_luxe

Ikke den billigste, men veldig god mat og god service.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:21   #40
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var i London i juni, og kjenner jeg verker i hele kroppen etter å reise tilbake! Vi handlet litt i Coven Garden, der var det også koselig. Bravissimo finnes også der (ikke klær, bare bh'er).

God tur!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.