Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du?
Hunter 19 9,41%
Ilse Jacobsen 68 33,66%
Viking 57 28,22%
Tretorn 14 6,93%
Panther 3 1,49%
Annet velrenommert merke 11 5,45%
Annet ukjent merke/fabrikat 39 19,31%
Har ikke gummistøvler 33 16,34%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 01:45   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Fine?

Tror hun mener disse:

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:46   #22
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Si fra hvis du er int. i en brun Ilse J da Jolie. Men den er kanskje ikke så sprek. Jeg kan tegne på den for deg.

Den får da ikke jeg klemt meg inn i, kan du skjønne!

Noe sier emg at det ikke er MINE Crocsstøvler dere sikter til når dere sier de er fine Men ja, de er gode å gå i.

Nix, ikke dine Men jeg finner ikke de fine noe sted! Link!

Gammel 05-08-10, 01:46   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ og både hvite Viking "seilerstøvler" (eldgamle) og grønne Viking, sånne skikkelige turstøvler. Jeg hadde ikke brukt støvler på minst ett tiår før jeg kjøpte mine IJ-støvler i fjor. Jeg er veldig glad i dem og har brukt dem masse.

Gammel 05-08-10, 01:46   #24
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner at jeg velger en uansett jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:47   #25
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel en barnestøvel vel?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:49   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Den får da ikke jeg klemt meg inn i, kan du skjønne!

Nix, ikke dine Men jeg finner ikke de fine noe sted! Link!

Joda, jeg brukte den som høygravid så den har revnet litt nederst.
De er ganske store i str.

Jeg kopierte andre bildet over her så jeg har ikke link.
Taylor shoes hadde den ikke engang!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:51   #27
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er vel en barnestøvel vel?

Neida.

Gammel 05-08-10, 01:52   #28
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Joda, jeg brukte den som høygravid så den har revnet litt nederst.
De er ganske store i str.

Jeg kopierte andre bildet over her så jeg har ikke link.
Taylor shoes hadde den ikke engang!

Fant den. Heter Crocband Jaunt (Women’s).

Hva skal du ha for den, da?

Gammel 05-08-10, 02:00   #29
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gammelstøvlene mine sprakk opp, så nå er jeg støvelløs. Følger med i alle støveltråder, så kanskje jeg finner noe som passer tømmerstokkleggene mine, og som samtidig kan se bittelitt fint ut.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 02:00   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 02:03   #31
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Noe sier emg at det ikke er MINE Crocsstøvler dere sikter til når dere sier de er fine Men ja, de er gode å gå i.

men jeg kunne tenkt meg et par sånne til sønnen min.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 02:05   #32
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er deilig at det finnes greier jeg ikke bryr meg om verken utseende, stil, kulhetsfaktor eller merket på - støvler er definitivt i den kategorien.

Mine er svarte.

Gammel 05-08-10, 08:05   #33
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte at jeg ikke hadde, men like etter kom jeg på at jeg har et par gamle gummistøvler på hytta. De er høye, grønne og har litt snøring på toppen. Mulig det er Viking?

Jeg bruker aldri gummistøvler utenom på hytta.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 08:09   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke.

Skulle hatt, men tenker da ikke på "kule, trendy greier", bare noe som er vanntett et godt stykke opp på leggen, som jeg kan putte buksa inni. så jeg slipper å være våt på buksa halve formiddagen på jobb. (Jeg har annet skotøy på jobb som jeg bytter til, så jeg skal ikke gå i støvlene inne, bare bruke dem når det er for varmt for vintergoretexstøvletter eller for dypt vann/slaps til goretexsko, evt goretexstøvletter.)

Gammel 05-08-10, 08:39   #35
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Et par eldgamle (20 år ja) hvite støvler med blåbærflekker... Ingen planer om å bytte dem ut.

Gammel 05-08-10, 08:52   #36
Solblomst
Passiv

Standard

Noen billige, gode greier fra Spar Kjøpt som har følgt meg de siste årene.

Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 09:14   #37
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

gummistøvel? Om man har det må man antagelig gå ut i regnvær. I'll pass.

Gammel 05-08-10, 09:18   #38
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen grønne fra Felleskjøpet.

Gammel 05-08-10, 09:30   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da er det formodentlig også uvanlig å ha hatt det samme paret i over 20 år.

Mine sto igjen i huset da vi kjøpte det. Blå viking standard, ett nummer for små. Ikke alle er gummistøveljåler.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 09:34   #40
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Noen fabelaktige blåe greier til 99 kr fra sparkjøp. og noen lave kremgule saker kjøpt på økonomisko for etpar år siden. Betaler ikke mye for gummistøvler, bare de holder beina tørr.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.